Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1993337 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #5870 Gepost op: 4 april 2015, 21:31:23
Idd.. Hysterisch... Maar dat vind ik persoonlijk ook niet gek... Het is haar vriendje die daar door 4 man tegen de grond gewerkt word, die geslagen word, en die in een wurggreep gehouden word.. Dat zal vast allemaal terecht zijn, sta ook volledig achter de politie.. maar een logische reactie van dit meisje is het wel.
Als het mijn vriendin zou zijn is er maar 1 logische reactie: als de situatie onder controle is vragen aan de agent of ik de huissleutels mag overnemen uit haar zak, want die heeft ze niet meer nodig...


Wessel1

  • Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #5871 Gepost op: 4 april 2015, 22:01:55
Citaat van: Marrk link=msg=1341551 date=1428173608
Prachtig! Hoog van de toren blazen dat ie niks heeft gedaan... Laatste reactie is dat het lieverdje wel z'n 3 dagen ingaat😉
Is mij nog nooit gebeurd. 3 dagen blijven voor niets doen.


Hartley

  • Medewerker Veiligheid & Service NS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #5872 Gepost op: 4 april 2015, 22:07:34
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1341531 date=1428166764
Zucht...volendam? #viswijf
Oss, parel van Brabant (Messentrekkers, zo de geruchten doen.)
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


en-er-gy

  • Uit de hand gelopen hobby: Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #5873 Gepost op: 4 april 2015, 22:26:32
messentrekker inderdaad :-X

Heb nog 4 hechtingen overgehouden na vorig jaar nachtbewaking toen er op de kermis kabel probeerde te jatten...


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #5874 Gepost op: 4 april 2015, 22:47:02
Citaat van: en-er-gy link=msg=1341563 date=1428179192
messentrekker inderdaad :-X

Heb nog 4 hechtingen overgehouden na vorig jaar nachtbewaking toen er op de kermis kabel probeerde te jatten...

Die zitten er nog in? Mogen er al uit hoor😜


en-er-gy

  • Uit de hand gelopen hobby: Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #5875 Gepost op: 4 april 2015, 23:55:02
Hahaha, ja ze zijn eruit(allang gelukkig) maar ik heb nog steeds een litteken overgehouden van het voorval. Was ook een reden meer voor mij om met een kogel en steekwerend vest te gaan werken ipv zonder. Ik heb mijn organen toch wel lief. Voor mijn polsen heb ik gewone sportbandages om zodat ze beschermd zijn tijdens eerste aanvallen.


koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #5877 Gepost op: 8 april 2015, 15:19:18
Citaat van: Bernt link=msg=1341518 date=1428162238
https://www.facebook.com/video.php?v=867072120026314&set=vb.100001706020403&type=2&theater
Ag en huilie de advocaat moest ook wat zeggen:

Aangifte na 'te hardhandige' arrestatie

De Ossenaar die is te zien in een arrestatiefilmpje waarin hij hardhandig wordt opgepakt, doet aangifte tegen een van de agenten.

Dat zegt de advocaat van de man, Mark Nillesen tegen het Brabants Dagblad. De man, die verdacht wordt van het stelen van een scooter, beschuldigt de agent ervan hem twee keer in het gezicht te hebben geslagen terwijl een andere man de verdachte in een houdgreep houdt.

Volgens de politie vertelt het filmpje niet het hele verhaal. De Ossenaar zou zich hevig hebben verzet tegen de arrestatie en zou daarbij hebben geprobeerd een agente in haar gezicht te te trappen; dat is allemaal niet te zien op de beelden. De verdachte moet zelf binnenkort voorkomen voor de diefstal waarvan hij wordt verdacht.
Ja hij is heel onschuldig geweest doet nooit een vlieg kwaad en heeft de beste vrienden  998765 98uiye
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915
Reactie #5878 Gepost op: 8 april 2015, 15:40:39
Citaat van: De Standaard
Agent aangeklaagd voor moord

Een Amerikaanse politieagent is aangeklaagd voor moord. De agent schoot een ongewapende zwarte man neer in de Amerikaanse staat South Carolina. Op beelden is te zien hoe de man wegloopt en de agent acht schoten op hem afvuurt.

De feiten dateren van afgelopen zaterdag toen de 50-jarige Walter Scott werd gestopt tijdens een verkeerscontrole. De politieagent, Michael T. S., vroeg Scott om zich naar de kant van de rijbaan te begeven omdat het achterlicht van zijn Mercedes kapot was. Volgens de 33-jarige politieagent had de chauffeur zijn taser gestolen en dreigde hij ermee om de agent te verwonden.

Na een handgemeen, waarbij er iets op de grond viel - volgens de agent zijn taser, vluchtte Scott ongewapend weg en is op een video te zien hoe de politieagent hem acht keer in de rug schiet. Vlak na de schietpartij is te horen hoe de agent het incident rapporteert via de radio: ‘Schoten gelost. Verdachte is neergeschoten. Hij stal mijn taser.’

Op de video, die gemaakt werd door een ooggetuige en werd vrijgegeven door New York Times, is te zien hoe de agent na die mededeling terugloopt naar de plaats van het handgemeen met Scott, iets oppakt, naar de neergeschoten man loopt en het voorwerp bij zijn lichaam neerlegt. De man overleed aan zijn verwondingen.

‘Als je in fout bent, ben je in fout’

Op een persconferentie maakte de burgemeester van North Carleston, Keith Summey, bekend dat verder onderzoek nodig is, maar dat Michael T. S. wordt aangeklaagd wegens moord. ‘Als je in fout bent, ben je in fout. Als je een slechte beslissing maakt, kan het me niet schelen of je een agent bent of jan met de pet: dan moet je leven met de beslissing’, zei Summey.

https://www.youtube.com/watch?v=QEzYcrq3A38


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #5879 Gepost op: 8 april 2015, 15:50:03
Citaat van: Asterix 900 link=msg=1342269 date=1428500439
http://www.youtube.com/watch?v=QEzYcrq3A38

Lijkt Oss wel😂