Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1993457 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #6050 Gepost op: 10 mei 2015, 16:01:51
Citaat van: thetwin84 link=msg=1349363 date=1431201982
Weer zo'n video wat zomaar ineens ergens middenin een scene begint...
Wat is er voorafgaand gebeurd?

Het verhaal wat op haar Facebook staat, lastig te lezen als je geen leestekens gebruikt...

Citaat
Op velen verzoek plaats ik het verhaal nog eens vanaf het begin,
Op woensdag 6mei rond een of 18:00u in de avond stond ik op het Amsterdam centraal station ik wastafel in gesprek met een kennis toen een jongeman incheckte de poorten gingen open maar zijn over maakte een piep geluid hij werd aangesproken Door de controleurs en liep weer terug om interessant checken wederom piepte zijn kaart maar wederom ging het poortjes open wat ik weet als je geen geld hebt op je over gaat het poortjes niet open!!!!! Toen dat weer gebeurde rende de handhaving naar de jongen toe ze hadden een kort gesprek en de jongen probeerde weer in te checken en werd tegengehouden hij liep terug en de mevrouw v/de handhaving begon hem vast te pakken hij reageerde raak mij niet aan maar die vrouw provoceerde en bleef hem aanraken en liep intimideren samen met haar mannelijke collega op de jongen af toen bleef roepen raak mij niet aan en probeerde uit de benauwde situatie te komen en omdat moment hebben ze hem omsingeld met zijn tweetjes en hij probeerde uit die situatie te komen met zijn drieën zaten ze vast in het poortjes plotseling kwam die 'gek' aangerend en begon met zijn gummiknuppel en begon die jongen in zijn buik te slaan jammer genoegd heb ik dat niet meteen gefilmd toen het publiek schreeuwde waarom sla in zijn buikbegon stopte hij en sloeg op de benen van ddie jongen hij wastafel al vast gepakt en gewurgd en kon niet bewegen tocht werd erop los geslagen zijn collega's stonden erbij en keken ernaar een moedige burger heeft omdat moment gezegd dat het mens onterend was endat het machtsmisbruik was toen werd die 'gek ' met die gummiknuppel helemaal laaiend en gilde als een gek en begon erop los te slaan terwijl die jongen naar achter liep sorry deze gek van de handhaving kan zicht niet beheersen is totaal niet geschikt voor die functie en ik denkt dat hij weer gekeurd en geïnspecteerd moet worden betreft verklaring omtrent goed gedrag jammer genoegd werd ik ook ingesloten om niet langer te filmen en ik werd verboden te filmen waar heen met dit land toen werd ik ingesloten Door een groep handhavers waarheen met deze onprofessionele niet voldoende opgeleide padvinders
Die voor onveilige situaties zorgen en onrust veroorzaken
ik heb er geen vertrouwen in en deze ongeleide projectielen willen een wapen
sorry hoor een gummiknuppel stijgt ze al boven het hoofd
delen aub want die jongen werd aan zijn keel vast gepakt toen hij nummer voor me opnoemde


Citaat
Afgelopen woensdag 6mei 2015 heeft de handhaving zich vreselijk misdragen op het Amsterdam centraal station ze hebben in deze kwestie misbruik van hun positie gemaakt en een jongeman hardhandig aangepakt vooral die' gek ' die heel agressief erop los stond te slaan hij totaal geen controle over de situatie en wat heel erg is dat zijn ccollega's niet capabel genoegd waren om hem tot orde te roepen en deze mensen zijn opgeleid om voor onze veiligheid te zorgen .
Ik zie de toekomst droevig gestemd dat deze padvinders meer macht en wapens willen krijgen van de regering nou een gummiknuppel stijgt ze al boven het hoofd
ik denk dat de regering nogmaals een protocol moet uitvoeren en kijken of deze padvinders capabel genoegd zijn om met deze verandwoordelijkkunnen omgang
Jammer genoegd kon ik niet langer filmen omdat het zelfde lot mij te wachten stond als die 227man die wel moed had om de handhaving tot orde te roepen ik werd omsingeld en werd verboden dDoorde handhaving om langer te filmen
Aub Delen!!!!!!!! Dit mag niet ongestraft blijven
Hopelijk kent iemand die jongeman helaas kon ik zijn nummer opslaan
Delen aub


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #6051 Gepost op: 10 mei 2015, 18:28:50
Ik heb het na een paar zinnen al opgegeven. Valt niet te lezen.

Mvg. Wastafel😜


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915
Reactie #6052 Gepost op: 10 mei 2015, 22:57:22
Citaat van: Marrk link=msg=1349485 date=1431275330
Ik heb het na een paar zinnen al opgegeven. Valt niet te lezen.

Geen probleem, ik geef graag de kern van de zaak mee: de allochtoon treft geen enkele schuld en werd lukraak door dolgedraaide en woeste machtswellustelingen van autochtonen in mekaar geslagen.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #6053 Gepost op: 10 mei 2015, 23:43:15
Citaat van: Asterix 900 link=msg=1349514 date=1431291442
Geen probleem, ik geef graag de kern van de zaak mee: de allochtoon treft geen enkele schuld en werd lukraak door dolgedraaide en woeste machtswellustelingen van autochtonen in mekaar geslagen.

Aha! Bedankt! Ter kennisname aangenomen👍 Maar die pet kan echt niet meer hoor😜


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #6054 Gepost op: 11 mei 2015, 18:58:17
Kan hem niet hier plakken dus maar even via deze link:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/05/tfoe_baltimore_aan_de_waal.html#comments
http://www.dumpert.nl/mediabase/6654513/d00c4a8e/politie_geweld_nijmegen_.html

Wederom niet de aanleiding op beeld en alleen de aanhouding, maar ik durf toch wel te betwijfelen of dit helemaal volgens de ambtsinstructie is......
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Reactie #6055 Gepost op: 11 mei 2015, 19:08:30
Citaat van: silque link=msg=1349634 date=1431363497
Kan hem niet hier plakken dus maar even via deze link:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/05/tfoe_baltimore_aan_de_waal.html#comments

Wederom niet de aanleiding op beeld en alleen de aanhouding, maar ik durf toch wel te betwijfelen of dit helemaal volgens de ambtsinstructie is......

Vooral de aankondiging "ik pepper hem wel ff"
Dannog blijft het speculeren zoals bij zo'n beetje elk filmpje wat er vooraf heeft afgespeeld


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #6056 Gepost op: 11 mei 2015, 19:09:38
Citaat van: p2Elst link=msg=1349635 date=1431364110
Vooral de aankondiging "ik pepper hem wel ff"
Met die aankondiging hoeft niets mis te zijn.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #6057 Gepost op: 11 mei 2015, 20:02:24
Ik doel vooral op de afstand tot aan de ogen, dit kan tot blijvende oogschade leiden.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #6058 Gepost op: 11 mei 2015, 20:06:59
Citaat van: silque link=msg=1349647 date=1431367344
Ik doel vooral op de afstand tot aan de ogen, dit kan tot blijvende oogschade leiden.
Tja... We weten allemaal heel goed wat er in de ambtsinstructie staat. We weten ook dat geweld niet altijd volgens de ambtsinstructie plaats vind. Dat neemt overigens niet weg dat het (toegepaste) geweld wel terecht kan zijn. Dat het niet volgens de ambtsinstructie gaat dat zien we allemaal.

Maar alle vormen van geweld kunnen tot (al dan niet blijvende) schade leiden....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Reactie #6059 Gepost op: 11 mei 2015, 20:24:45
Citaat van: Red link=msg=1349637 date=1431364178
Met die aankondiging hoeft niets mis te zijn.

Nou nee maar meer als waarschuwing, niet vervolgens aan zijn haren zijn hoofd omhoog tillen en blijven pepperen.