0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.
Mijn mening is, dat ik geen uitspraken doe over het optreden op basis van een filmpje waarin de hele aanleiding, melding en toedracht ontbreekt....
zijn er situaties waarin er verantwoord pepperspray kan/mag worden gebruikt tegen een verdachte die met zijn buik op de grond ligt? De afstand van het busje en zijn gezicht meegenomen.
Na achtervolging door Enschede verdachte met handboeien vast aan lantaarnpaalzaterdag 16 mei 2015 | 20:37Laatst bijgewerkt: 17-5-2015 | 09:38De politie heeft vanavond een auto klemgereden na een achtervolging door de Enschedese wijk Stadsveld. Eén iemand is opgepakt, een tweede verdachte is nog voortvluchtig.De mannen werden op heterdaad betrapt bij een diefstal en sloegen daarna op de vlucht. Agenten gingen in de achtervolging. In de Jan Vermeerstraat wist de politie de auto tot stilstand te brengen. De vluchtwagen liep tijdens de rit twee lekke banden op en is afgevoerd door een bergingsbedrijf.Eén inzittende kon direct worden aangehouden. De politie heeft hem met handboeien aan de lantaarnpaal vastgemaakt en is daarna achter de tweede man aangegaan maar die wist te ontkomen. Wie in de wijk Stadsveld een verdacht persoon ziet, wordt opgeroepen de politie te bellen.Volgens de politie zijn beide mannen bekenden van de politie.
Dan sta je voor paal Snap alleen niet waarom je tijdens een inbraak zo'n opvallende jas zou dragen, valt nogal op...
Ik lees diefstal, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het inbrekers waren?
Ik dacht ergens inbraak gelezen te hebben, my bad.Maar dan nog. Waarom ga je zo'n opvallende jas dragen als je juist onopvallend te werk wil gaan?