Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2004244 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #6590 Gepost op: 13 november 2015, 21:32:10
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1384329 date=1447436593
nou en?
Voor het zelfde geld kom je om het cruciale moment handjes te kort.  :-X
Inderdaad. Ik heb er de hele tijd bij gestaan. Los van het feit dat hij kon springen had hij ook kunnen uitglijden. Kozijnen, vensterbank en richels aan de buitenkant waren zijknat en meneer had alleen natte sokken aan, geen schoenen. De politie heeft overwogen om hem via de woning te pakken, maar dat ging niet. Hij dacht juist van alles te zien in de woning, daarom stond hij in het raam.

Één agente heeft een uur lang met hem gepraat, ook toen er een stortbui naar beneden kwam. En dat allemaal in gebroken Engels want meneer is Pools. En toen hij beneden was waren er 8 agenten nodig om hem in bedwang te houden. Het springkussen is overigens van Amsterdam-Osdorp. Die waren door brandweer Velsen ter assistentie gevraagd.

De agente is als een bibberende verzopen kat naar het bureau gegaan voor een bakkie koffie. Enkele uren later kwam ik haar opgedroogd tegen bij een ongeval 100 meter verderop.  Leuke straat waar ik woon....

Overigens zie ik dit niet als een poging tot zelfdoding. De man zat in een psychose, vermoedelijk door drugs. Ik kreeg sterk de indruk dat hij niet wilde springen, maar bij het zien van de springkussen wel durfde. En ondanks de psychose was hij rationeel genoeg om zichzelf in balans te houden en Engels te praten.

Hij is geboeid met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Inzet: Een hele riedel politie uit Velsen en Beverwijk/Heemskerk, rapid responder, ambulance, TS en HW Velsen-Zuid plus ladder Amsterdam-Osdorp.

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6591 Gepost op: 13 november 2015, 21:44:49
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1384360 date=1447446730
Inderdaad. Ik heb er de hele tijd bij gestaan. Los van het feit dat hij kon springen had hij ook kunnen uitglijden. Kozijnen, vensterbank en richels aan de buitenkant waren zijknat en meneer had alleen natte sokken aan, geen schoenen. De politie heeft overwogen om hem via de woning te pakken, maar dat ging niet. Hij dacht juist van alles te zien in de woning, daarom stond hij in het raam.

Één agente heeft een uur lang met hem gepraat, ook toen er een stortbui naar beneden kwam. En dat allemaal in gebroken Engels want meneer is Pools. En toen hij beneden was waren er 8 agenten nodig om hem in bedwang te houden. Het springkussen is overigens van Amsterdam-Osdorp. Die waren door brandweer Velsen ter assistentie gevraagd.

De agente is als een bibberende verzopen kat naar het bureau gegaan voor een bakkie koffie. Enkele uren later kwam ik haar opgedroogd tegen bij een ongeval 100 meter verderop.  Leuke straat waar ik woon....

Overigens zie ik dit niet als een poging tot zelfdoding. De man zat in een psychose, vermoedelijk door drugs. Ik kreeg sterk de indruk dat hij niet wilde springen, maar bij het zien van de springkussen wel durfde. En ondanks de psychose was hij rationeel genoeg om zichzelf in balans te houden en Engels te praten.

Hij is geboeid met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Inzet: Een hele riedel politie uit Velsen en Beverwijk/Heemskerk, rapid responder, ambulance, TS en HW Velsen-Zuid plus ladder Amsterdam-Osdorp.
Dank voor je uitleg. Zo zie je maar weer...geen melding is hetzelfde.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

Ramon

• Aspirant N4
  • Forum gebruiker
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #6593 Gepost op: 14 november 2015, 12:27:20
Citaat van: Ramon link=msg=1384628 date=1447500078
Hier een mirror ;-)

http://www.dumpert.nl/mediabase/6695918/25f0d539/skelterpuber_wil_agent_hoeken.html
Laten we hopen dat de desbetreffende agent een veel hardere klap heeft kunnen uitdelen.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #6594 Gepost op: 14 november 2015, 12:47:40
Zeer mooi ontweken van de agent O0

7194

• Senior gebruiker
Reactie #6595 Gepost op: 14 november 2015, 14:46:15
Citaat van: Daniel! link=msg=1384633 date=1447501660
Zeer mooi ontweken van de agent O0

Zeker, en keurig optreden van die schilder. Kunnen sommige collega's nog wat van leren.

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #6596 Gepost op: 14 november 2015, 19:09:19
Citaat van: 7194 link=msg=1384662 date=1447508775
Zeker, en keurig optreden van die schilder. Kunnen sommige collega's nog wat van leren.

Van de collega's dat dacht ik niet, maar wel dat die man erg netjes bijspringt :) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

Asterix 900

• Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
Reactie #6597 Gepost op: 18 november 2015, 00:05:51
Belgische man gooit in een vlaag van zinsverbijstering eerst het huisraad door het raam en speelt nadien tarzan aan een TV-kabel die buiten aan het huis hangt  :)

http://flvpd.vtm.be/videocms/nieuws/2015/11/13/201511131149433010034065084005056B7305C0000003316B00000D0F068595.mp4

Jeroen1982

• Medewerker GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #6598 Gepost op: 22 november 2015, 07:18:00
Gevalletje van gewoon goed optreden punt. En ja kan me voorstellen dat je dan ook af en toe een versprekertje hebt.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.