Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986897 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #660 Gepost op: 22 februari 2011, 21:33:34
Wegmisbruikers - Spugen naar politie

Dit vind ik zelf een interessant filmpje die bij iedereen inmiddels wel bekend is. Spugen naar de politie terwijl je in een auto rijd, zonder rijbewijs, niet een erg slimme combinatie.


Wegmisbruikers - Spugen naar politie


Jevgeni

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #661 Gepost op: 22 februari 2011, 23:26:57
tja af en toe je mond houden komt iets beter van pas, helemaal in zo'n situatie...


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #662 Gepost op: 23 februari 2011, 23:04:45
Wegmisbruikers - Spugen naar politie

Dit vind ik zelf een interessant filmpje die bij iedereen inmiddels wel bekend is. Spugen naar de politie terwijl je in een auto rijd, zonder rijbewijs, niet een erg slimme combinatie.


Wegmisbruikers - Spugen naar politie



Mooi opgelost zo.
Al vraag ik mij wel af waar de geweldsmiddelen en boeien van de agent achter het stuur zijn.
Zelfs een vuurwapen zie ik niet om zijn riem.

Zijn collega heeft het netjes onder zijn vest bij zich.

Weet iemand hoe dat zit?


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #663 Gepost op: 23 februari 2011, 23:14:10
Al vraag ik mij wel af waar de geweldsmiddelen en boeien van de agent achter het stuur zijn.
Zelfs een vuurwapen zie ik niet om zijn riem.

Zijn collega heeft het netjes onder zijn vest bij zich.

Weet iemand hoe dat zit?

Nee, zie ze ook niet zitten. Maar dat valt me bij zowel Blik op de weg als bij wegmisbruikers wel vaker op dat collega's geen geweldsmiddelen dragen. Het heeft volgens mij zo en zo geen zin om al je bewapening verdekt te dragen als je video surveillance rijdt.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #664 Gepost op: 23 februari 2011, 23:45:25
Hangt er vanaf. De agenten van GLM die regelmatig in WMB te zien zijn dragen bijvoorbeeld weer wel bewapening alleen zo goed weggestopt dat je het op TV bijna niet ziet. Het nut zie ik er niet van in want als je dan toch rijdt kan je net zo goed je koppel gewoon om doen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #665 Gepost op: 23 februari 2011, 23:50:33
Hangt er vanaf. De agenten van GLM die regelmatig in WMB te zien zijn dragen bijvoorbeeld weer wel bewapening alleen zo goed weggestopt dat je het op TV bijna niet ziet. Het nut zie ik er niet van in want als je dan toch rijdt kan je net zo goed je koppel gewoon om doen.

Ja das veel makkelijker namelijk want met je koppel kan je als het nodig is veel sneller bij je geweldsmiddelen.


Jevgeni

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #666 Gepost op: 24 februari 2011, 21:28:41
Die motor heeft wel een leuke sirene 0098

Volgens mij is dat er gewoon onder geplakt met de montage ;)


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #667 Gepost op: 24 februari 2011, 21:34:02
Volgens mij is dat er gewoon onder geplakt met de montage ;)

Je meent het -.-
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #668 Gepost op: 24 februari 2011, 22:54:53
Ja das veel makkelijker namelijk want met je koppel kan je als het nodig is veel sneller bij je geweldsmiddelen.

Klopt, met een burger holster een een vest waar alles inzit heb je alles netjes bij je maar snel pakken is daar niet bij.
Naar mijn mening moet je als agent tijdens je werk op straat gewoon alle middelen bij je hebben, dus ook tijdens burgerdiensten.
Zeker op een VROS auto kan dan makkelijk het gewone koppel om, niemand die dat ziet als je aan het rond toeren bent!

Wat als die jongeman uit zijn 206 nu opeens met een wapen op hem af komt lopen?
Juist, hard weg rennen en hopen dat ie niet achter je aan komt!

Maar ik dwaal af...  :D


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #669 Gepost op: 24 februari 2011, 23:28:37
Met koppel om in een voertuig zit alleen voor geen meter. Zeker niet als je uren achter elkaar moet rijden.