Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1986909 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #670 Gepost op: 25 februari 2011, 12:20:06
Met koppel om in een voertuig zit alleen voor geen meter. Zeker niet als je uren achter elkaar moet rijden.

Dat moet naar mijn mening geen reden zijn om hem niet te dragen  :)


Naar mijn mening moet je als agent tijdens je werk op straat gewoon alle middelen bij je hebben, dus ook tijdens burgerdiensten.


Helemaal mee eens!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #671 Gepost op: 25 februari 2011, 18:35:34
Met koppel om in een voertuig zit alleen voor geen meter. Zeker niet als je uren achter elkaar moet rijden.

Dan moet je je koppel even opnieuw indelen. Probeer je rug vrij te houden. Ik heb nergens last van. Ik heb nog meer last van het vest en daar vind ik al van dat mensen er teveel over zeuren.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #672 Gepost op: 25 februari 2011, 19:26:36
Met koppel om in een voertuig zit alleen voor geen meter. Zeker niet als je uren achter elkaar moet rijden.

Net als DiNozzo heb ik ook geen last van de koppel. Het gekke is dat ik zelfs men wapen heel niet
voel als ik in de auto zit. Het is alleen lastig met de gordel als die snel af moet, dan wil die nog wel eens
hakken achter men porto  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #673 Gepost op: 25 februari 2011, 20:15:27
Aanhouding van een verdachte op zijn Afrikaans...

Traffic cop, motorist in highway brawl

Deze moet je versneld afspelen, met een slapstick-muziekje eronder gemonteerd.  >:D


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #674 Gepost op: 26 februari 2011, 00:03:49
Dan moet je je koppel even opnieuw indelen. Probeer je rug vrij te houden. Ik heb nergens last van. Ik heb nog meer last van het vest en daar vind ik al van dat mensen er teveel over zeuren.
M'n rug heb ik vrij. Probleem waar ik tegenaan loop (zit) is dat mijn wapenholster te laag zit als ik in een voertuig zit. Daardoor wordt m'n koppel omhoog geduwd en duwt de bovenkant van m'n koppel tegen m'n heup aan. Als ik dat een paar uur heb dan heb ik 's avonds een dood gevoel op m'n heup. Heel irritant.

Overigens heb ik m'n koppel in m'n dienst altijd om, ook in de auto. Kan me bij de VROS wel voorstellen dat ze 'm afdoen vanwege het feit dat er bijna de hele dag gereden wordt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #675 Gepost op: 6 maart 2011, 13:41:09
Jongens en meiden van de VROS kunnen door hun meldkamer ook ingezet worden als onopvallende eenheid. Bij ons gebeurd het af en toe dat een VROS in de buurt is van een melding en bij een specifieke melding even door de straat heen wandeld om te kijken of er bijzonderheden zijn .....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #676 Gepost op: 7 maart 2011, 20:59:33
arrestatie politie

Volgens mij heeft deze collega een beetje te veel (Amerikaanse)politie films gezien...............


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #677 Gepost op: 7 maart 2011, 21:07:33
arrestatie politie

Volgens mij heeft deze collega een beetje te veel (Amerikaanse)politie films gezien...............

Las op de interne site van ons in rijnmond, dat men tegenwoordig rechten moet voorlezen... wellicht de eerste agent die ze huiswerk doet?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #678 Gepost op: 7 maart 2011, 21:07:50
arrestatie politie

Volgens mij heeft deze collega een beetje te veel (Amerikaanse)politie films gezien...............

Ach ik vind het wel mee vallen. Je kan nooit duidelijk genoeg zijn lijkt me.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #679 Gepost op: 7 maart 2011, 21:18:15
Las op de interne site van ons in rijnmond, dat men tegenwoordig rechten moet voorlezen... wellicht de eerste agent die ze huiswerk doet?

En wat voor rechten zouden er dan moeten worden voorgelezen? Bedoel je niet gewoon het Salduz arrest, dat de verdachte recht heeft op bijstand van een advocaat. De verdachte wordt bij ons in de regio door de HOVJ op deze rechten gewezen en gevraagd of hij of zij daar gebruik van wil maken. het enige wat handig kan zijn om tijdens de aanhouding te vertellen aan de verdachte dat hij niet tot antwoorden is verplicht(cautie). Zodat je antwoorden op vragen die je de verdachte eventueel stelt na zijn aanhouding kan gebruiken in je proces-verbaal.