Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2005340 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

LSPD

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #6820 Gepost op: 24 mei 2016, 18:44:48
Citaat van: RS496 link=msg=1425683 date=1464095622
Ik vind het getuigen van een totaal gebrek aan respect aan die jongen die daar ligt, maar ieder z'n eigen mening.  ::)
Het is anders wel z'n eigen schuld dat 'ie daar zo zit! En als hij er niet om kan lachen, is er altijd nog een verwijderknopje. Als we het hebben over respect kun je naar mijn mening eerder aankaarten dat dit filmpje überhaupt op internet gezet is, hoogstwaarschijnlijk zonder zijn toestemming. Door de link hier op het forum te plaatsen dragen we er alleen maar aan bij dat meer mensen het zien en het zich verder verspreidt over het internet.

Citaat van: Fletwed link=msg=1425705 date=1464106970
Waar zie je dat hij gebraakt heeft?
Zie reactie van Grumpy  O0

guest15549

• Gast
Reactie #6821 Gepost op: 24 mei 2016, 22:51:17
Citaat van: LSPD link=msg=1425710 date=1464108288
Het is anders wel z'n eigen schuld dat 'ie daar zo zit! En als hij er niet om kan lachen, is er altijd nog een verwijderknopje. Als we het hebben over respect kun je naar mijn mening eerder aankaarten dat dit filmpje überhaupt op internet gezet is, hoogstwaarschijnlijk zonder zijn toestemming. Door de link hier op het forum te plaatsen dragen we er alleen maar aan bij dat meer mensen het zien en het zich verder verspreidt over het internet.

Iets met politie en voorbeeldfunctie.

Fletwed

• Senior gebruiker
Reactie #6822 Gepost op: 24 mei 2016, 23:06:05
Citaat van: DaMook link=msg=1425708 date=1464107714
Had ie niet zoveel moeten zuipen. (PUNT)

Want dat staat vast? Kan ook pillen zijn die ongewenst bij meneer in z'n drinken zijn gegooid... of 2 drankjes in combinatie met medicijnen. Te voorbarig met antwoorden.

LSPD

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #6823 Gepost op: 24 mei 2016, 23:38:19
Citaat van: RS496 link=msg=1425768 date=1464123077
Iets met politie en voorbeeldfunctie.
Je kan wel m'n hele post citeren en zeggen dat het geen voorbeeldig functioneren is, maar dan weet ik niet precies waar je op doelt.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #6824 Gepost op: 8 juni 2016, 20:11:12

Fletwed

• Senior gebruiker
Reactie #6825 Gepost op: 8 juni 2016, 20:20:50
Citaat van: MNL-5200 link=msg=1428660 date=1465409472
http://www.youtube.com/watch?v=3UzxXur-Qsc

Heb al wel een deel uit filmpje gezien, nu wat meer van het verhaal. Terecht dat agent een corrigerende tik uitdeelt.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6796001/831a92fc/niet_mij_aanraken.html

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #6826 Gepost op: 8 juni 2016, 20:27:20
Citaat van: MNL-5200 link=msg=1428660 date=1465409472
http://www.youtube.com/watch?v=3UzxXur-Qsc

Citaat van: Fletwed link=msg=1428662 date=1465410050
Heb al wel een deel uit filmpje gezien, nu wat meer van het verhaal. Terecht dat agent een corrigerende tik uitdeelt.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6796001/831a92fc/niet_mij_aanraken.html

Politie belaagd na aanhouding verdachten straatroof

Laatste update:
08-06-2016 | 12:57

Capelle aan den IJssel - Een 32-jarige man werd dinsdag rond 16.45 uur op de Reigerlaan in Capelle aan den IJssel door vier mannen beroofd van zijn gouden ketting.

Hij belde 112 en gaf een signalement door van de berovers. Een groot aantal eenheden stelde in de omgeving een onderzoek in. Nabij winkelcentrum de Koperwiek zagen agenten drie mannen lopen die onder andere qua kleding voldeden aan het doorgegeven signalement. De agenten herkenden de mannen bovendien als personen die eerder voor soortgelijke feiten en geweldsmisdrijven zijn aangehouden.

Zij werden staande gehouden voor een gesprek, maar waren direct recalcitrant en voldeden bovendien niet aan wat nou net de bedoeling was: blijven staan. De agenten kregen het vermoeden dat ze er vandoor wilden gaan. Toen een agent één van de staande gehouden mannen belette weg te lopen, keerde deze zich tegen de politie. De 18-jarige Capellenaar werd daarop aangehouden en verzette zich direct. Voor een tweede man die staande was gehouden een reden om de agenten ook aan te vallen.

De twee agenten werden door de 17-jarige zo in het nauw gedreven dat ze spoedassistentie van collega’s moesten inroepen. Terwijl ze hun handen vol hadden aan de aanhouding, hinderden zo’n dertig tot veertig omstanders en familieleden de hulpverleners.

De agenten merkten dat de aangehouden verdachte zich gesterkt voelde door de bemoeienis van de omstanders, waarbij sommigen zelfs aan de agenten trokken. Dit bleek te gaan om een groep van vijftien personen. Eén van de agenten moest hen wegduwen om een veilige werkruimte te creëren. Dit werkte bij veertien personen. Een vijftiende, een vrouw, bleef hinderen en werd na een aantal nieuwe waarschuwingen om afstand te houden gepepperd en aangehouden.

De drie in eerste instantie staande gehouden mannen zitten vast. Hun betrokkenheid bij de overval wordt bekeken. Daarnaast werd de vrouw aangehouden voor belemmering, net als een man die zich niet onbetuigd liet.

Veel omstanders hebben de dik twintig minuten durende aanhoudingen gefilmd. Zo circuleert een ingekort fragment al op het internet van een zus van twee aangehouden verdachten. De politie ontvangt graag alle gemaakte opnames. Die kunnen worden geupload via onderstaand tipformulier.

Bron: https://www.politie.nl/nieuws/2016/juni/8/07-politie-belaagd-na-aanhouding-verdachten-straatroof.html
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #6827 Gepost op: 8 juni 2016, 20:31:51
Ja hoor daar waren ze weer. Wat bedoel je ? De racismekaart en discriminatiekaart.
Lijkt wel of dat het 1e is wat ze leren tegenwoordig.

Wanneer stopt het gezeik van "Ik bemoei me met een aanhouding want ik weet niet waarvoor iemand aangehouden word maar ik ga de politie lastigvallen, hinderen en uitschelden".

Laat @#$% de politie hun werk doen. Een aanhouding wordt door een onafhankelijk persoon op het buro getoetst op juist heden en mocht het niet kloppen wordt een persoon z.s.m. weer vrijgelaten met excuses.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6828 Gepost op: 9 juni 2016, 11:42:58
Ik had het verhaal al wel gehoord maar het filmpje nog niet gezien. Had verwacht dat er een flinke matpartij in het filmpje zou voorkomen  998765. Maar als dit alles is dan vraag ik mij af wat het iq is van de personen die aan het filmen zijn. Ze staan gewoon met 5/6 man op een rij met de telefoon in de aanslag alleen maar koeren en gillen dat er niks gebeurt is. Nou mooi dan komt de politie toch ook niet meer als zij bellen dat ze zijn beroofd, is ingebroken of hun dure auto "verdwenen" is. Want er is toch niks gebeurt?

Vraag me zelfs af of zij wel weten hoe je discriminatie spelt. Of zullen we als overheidsdienst á mas beslissen dat als iemand zegt dat wij discrimineren/ racistisch bezig zijn dat dit belediging is van de ambtenaar in functie? Vrees dat justitie dan plots hun cellen die ze willen afstoten weer moeten gaan openen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

ColinC

• Forum gebruiker
  • Hoi =)
    • Website
Reactie #6829 Gepost op: 11 juni 2016, 19:38:20
https://www.youtube.com/watch?v=Yd2O1_ZSzp0

Kwam dit filmpje per toeval tegen, zal hier vast al eens voorbij zijn gekomen maar... In het filmpje wordt een agent weggeduwd door een AT'er.. Waarom is dit?