Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1990430 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #6930 Gepost op: 28 augustus 2016, 16:45:58
Maargoed dit is verder geen kritiek en ik ben er niet bij geweest dus ik zeg ook niet dat het zo is, het wekt alleen een beetje die indruk bij mij.
En dat maakt kijken vanaf de zijlijn en oordelen zo moeilijk.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #6931 Gepost op: 28 augustus 2016, 18:00:16
Citaat van: FP924 link=msg=1444480 date=1472394157
Ik tel minimaal 11 auto's. En nog een paar motoren  :D

Ik weet dat het moeilijk oordelen is nav een filmpje en er ongetwijfeld meer aan vooraf is gegaan wat niet op film staat. Maar de duw van de motoragent op 00:10 komt op mij over als een gevalletje zelfbeheersing even verloren, puur kijkend naar zijn lichaamstaal. Dat zou misschien wat minder professioneel zijn. Maargoed dit is verder geen kritiek en ik ben er niet bij geweest dus ik zeg ook niet dat het zo is, het wekt alleen een beetje die indruk bij mij.

Als je in Amsterdam een doortastende en kalme vrouwelijke agent op dat soort gevallen af stuurt loopt het in 9 van de 10 situaties vaak af zonder dit soort tafrelen.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #6932 Gepost op: 28 augustus 2016, 19:44:20
Citaat van: Thor link=msg=1444528 date=1472400016
Als je in Amsterdam een doortastende en kalme vrouwelijke agent op dat soort gevallen af stuurt loopt het in 9 van de 10 situaties vaak af zonder dit soort tafrelen.
Misschien nog even het persbericht lezen.


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #6933 Gepost op: 28 augustus 2016, 21:04:11
Citaat van: Thor link=msg=1444528 date=1472400016
Als je in Amsterdam een doortastende en kalme vrouwelijke agent op dat soort gevallen af stuurt loopt het in 9 van de 10 situaties vaak af zonder dit soort tafrelen.

Wat is je punt ?
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6934 Gepost op: 28 augustus 2016, 22:21:56
Wat is je punt ?
Dat zie je zo, deze jongenlui zijn uitermate voor rede vatbaar... Dat die agenten daar zelf niet aan hebben gedacht!

Ik weet dat het moeilijk oordelen is nav een filmpje en er ongetwijfeld meer aan vooraf is gegaan wat niet op film staat. Maar de duw van de motoragent op 00:10 komt op mij over als een gevalletje zelfbeheersing even verloren, puur kijkend naar zijn lichaamstaal. Dat zou misschien wat minder professioneel zijn. Maargoed dit is verder geen kritiek en ik ben er niet bij geweest dus ik zeg ook niet dat het zo is, het wekt alleen een beetje die indruk bij mij.
En dat die (beer van een) motorrijder die gozer een duw geeft kan ik goed begrijpen. Vanuit de emotie, maar ook vanuit hoe de man reageert op aanraking door zijn collega. Als je een achteruit geduwd wordt om ruimte te maken, dan mep je niet de arm van de agent weg. Nee, dan ga je achteruit. En die motoragent zette die mening kracht bij. Ik snap hem, ondanks dat de duw emotioneel gemotiveerd is.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #6935 Gepost op: 28 augustus 2016, 23:39:33
https://www.youtube.com/watch?v=P59PqcWlk9Y&feature=em-uploademail
Motoragent breekt pink door omstanders die aanhouding willen verhinderen

Gepubliceerd op 28 aug. 2016 AT5
De motoragent die gisteren een man in Bos en Lommer wilde aanhouden, heeft daarbij zijn pink gebroken. Lees meer: http://www.at5.nl/artikelen/159721/motoragent-breekt-pink-door-omstanders-die-aanhouding-willen-verhinderen
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6936 Gepost op: 29 augustus 2016, 02:22:31
Prachtig, dat eerste shot! Jammer dat het nodig was, maar ik vind het jaloersmakend!


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #6937 Gepost op: 29 augustus 2016, 08:11:47
Waarom dat er een podium wordt gegeven aan een anonieme buurtbewoner die alles ontkent is voor mij een groot vraagteken.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #6938 Gepost op: 29 augustus 2016, 08:15:58
Nam ik al niet serieus. Die gasten 'doen nooit wat', maar tegelijkertijd bestaan in iedere stad waar ze 'goed' vertegenwoordigd zijn problemen met die jongeren. Bovendien ben ik eerder geneigd een politie persbericht te geloven dan een anoniem figuur die doet alsof de politie 'om niets' met zoveel personeel ter plaatse komt. Een gebroken pink loop je nu eenmaal niet op bij een vriendschappelijke handdruk.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #6939 Gepost op: 29 augustus 2016, 08:24:45
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)