Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1987003 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #780 Gepost op: 19 april 2011, 12:37:31
Fijn om te zien dat dat vervelende mens op 9.10 eruit gepikt is. ;D

Zie je wel dat ze stoer zijn met die stokken  998765 O0
Senior GGP / Oost-Brabant


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #781 Gepost op: 19 april 2011, 14:21:21
Ik zeg helemaal niets mis mee! Ik zou precies hetzelfde gehandeld hebben. Hier ben je voor opgeleid en zo handel je dan ook! Hoe die meisjes praten zegt overigens alweer genoeg...

Ze hebben geen idee hoe het werkt op straat en binnen de politie! Wel bedankt voor het filmen...


yuri1984

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #782 Gepost op: 19 april 2011, 21:52:55
Mogelijk aangifte tegen schoppende motoragent

De Letse toerist die tijdens zijn aanhouding werd geschopt door een motoragent overweegt aangifte te doen.  

Dat zei zijn advocaat Sunil Ramdihal dinsdag in het AT5 Nieuws. Volgens de advocaat was het optreden van de agent excessief en is zijn cliënt zwaar gehavend. De toerist werd samen met twee anderen opgepakt voor winkeldiefstal. Tijdens de aanhouding ontstond een worsteling waarbij over en weer werd geschopt.
Volgens Ramdihal hadden de mannen om te beginnen helemaal niks gedaan. En dat zijn cliënt de motoragent als eerste schopte, klopt ook niet. "Hij had last van zijn knie en probeerde dat tevergeefs duidelijk te maken."
Ramdihal krijgt bijval van advocaat Willem Jebbink. Volgens hem heeft de agent buitenproportioneel geweld gebruikt en wilde hij alleen maar wraak nemen. "Als -ie hem op een vitaal lichaamsdeel had geraakt, waren poppen aan het dansen geweest in Amsterdam."
De Let zit ondertussen nog vast. Onderweg naar het bureau heeft hij zich volgens de politie opnieuw ernstig misdragen en daarbij onder meer naar agenten gespuugd.

Bron: http://www.at5.nl/artikelen/60717/letse-toerist-doet-aangifte-tegen-motoragent

advocaten zien er wel brood in  ::)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #783 Gepost op: 19 april 2011, 21:57:32
Mogelijk aangifte tegen schoppende motoragent

De Letse toerist die tijdens zijn aanhouding werd geschopt door een motoragent overweegt aangifte te doen.  

Dat zei zijn advocaat Sunil Ramdihal dinsdag in het AT5 Nieuws. Volgens de advocaat was het optreden van de agent excessief en is zijn cliënt zwaar gehavend. De toerist werd samen met twee anderen opgepakt voor winkeldiefstal. Tijdens de aanhouding ontstond een worsteling waarbij over en weer werd geschopt.
Volgens Ramdihal hadden de mannen om te beginnen helemaal niks gedaan. En dat zijn cliënt de motoragent als eerste schopte, klopt ook niet. "Hij had last van zijn knie en probeerde dat tevergeefs duidelijk te maken."
Ramdihal krijgt bijval van advocaat Willem Jebbink. Volgens hem heeft de agent buitenproportioneel geweld gebruikt en wilde hij alleen maar wraak nemen. "Als -ie hem op een vitaal lichaamsdeel had geraakt, waren poppen aan het dansen geweest in Amsterdam."
De Let zit ondertussen nog vast. Onderweg naar het bureau heeft hij zich volgens de politie opnieuw ernstig misdragen en daarbij onder meer naar agenten gespuugd.

Bron: http://www.at5.nl/artikelen/60717/letse-toerist-doet-aangifte-tegen-motoragent

advocaten zien er wel brood in  ::)

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Klinkt ook erg aannemelijk allemaal.  ;D


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #784 Gepost op: 19 april 2011, 21:57:53
Jeemig, dit had ik niet verwacht.  :(
Ik neem aan dat het filmpje van youtube nu ook zekergesteld is voordat het verwijderd wordt door de plaatser.
Kan nog wel eens belangrijk zijn evenals de burger die geholpen heeft.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #785 Gepost op: 19 april 2011, 22:08:16
Enerzijds heeft de advocaat gelijk (het kan als mishandeling worden opgevat)
echter geld hiervoor een strafuitsluitingsgrond het wettelijk voorschrift, namelijk
de ambsinstructie danwel politiewet. Oftewel veel geblaat en papierwerk voor niks
en de advocaat krijgt weer extra geld op kosten van de staat  :-\
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #786 Gepost op: 19 april 2011, 22:21:18
Deze advocaat zal het wel pro-deo doen voor de media aandacht. Ik zou ook niet gek op kijken als hij zelf de Let aanzet tot aangifte in plaats van dat die het zelf wil.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #787 Gepost op: 21 april 2011, 12:46:24
Okee, vraag me niet wat er precies gebeurt. Vraag me ook niet wie wie is. Geen flauw idee of dit bij toeval is opgenomen, of dat het een stake-out betrof. Heel misschien is het zelfs in scene gezet. Maar het betreft wel een politie-actie....  ^-^

Tiroteo policia bogota -
Filmpje van edgaruedaprada


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #788 Gepost op: 21 april 2011, 16:18:48
Volgens mij horen motor en Mazda bij elkaar als overval-groep waar de politie op heeft gepost, na de hit komt de politie in actie en houden een paar aan. De Mazda die er later vandoor ging met daarin de bestuurder wordt later aangehouden door andere agenten. :-\


sylvester1986

  • Gast
Reactie #789 Gepost op: 21 april 2011, 21:38:33