Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1987068 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #850 Gepost op: 19 mei 2011, 22:55:04
Ik denk dat je alleen in de randstad niet je kind mee kan nemen, hier in het noorden is het toch wel rustiger.

Dat geloof ik direct. Ook in het Oosten is alles nog wat gemoedelijker.

Maar als je ziet / leest wat er in genoemd filmpje aan vooraf is gegaan, je scant het betreffende publiek, je luistert naar de liederen, je ziet de witte helmpjes opkomen met lange latten....als je dan nog blijft zitten met je kindje, ben je een pauperige druiloor in mijn ogen. 98uiye


Piles

  • Geďnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #851 Gepost op: 19 mei 2011, 22:57:31
Dat geloof ik direct. Ook in het Oosten is alles nog wat gemoedelijker.

Maar als je ziet / leest wat er in genoemd filmpje aan vooraf is gegaan, je scant het betreffende publiek, je luistert naar de liederen, je ziet de witte helmpjes opkomen met lange latten....als je dan nog blijft zitten met je kindje, ben je een pauperige druiloor in mijn ogen. 98uiye
Dáár ben ik het wel mee eens. Zelfs als ik geen kind bij me zou hebben was ik dan al een stukje verplaatst  998765


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #852 Gepost op: 19 mei 2011, 23:04:33
Wordt er dan ook niet van te voren gewaarschuwd dat de ME in gaat grijpen?
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #853 Gepost op: 19 mei 2011, 23:05:28
Er zal vast en zeker middels de stadionspeaker meerdere malen gewaarschuwd zijn.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #854 Gepost op: 19 mei 2011, 23:05:48
Och, och, och. Allemaal op de teentjes getrapt?
Geen enkele reden om aan mijn hersencapaciteit te twijfelen, in tegendeel zou ik zeggen. Moet je alleen wel even verder lezen, wordt het voor jouw hersencapaciteit ook wat duidelijker.

Wat ik bedoel (dat ik dat ook nog uit moet leggen...... :'( ) is dat er tegenwoordig (helaas!) bij het voetballen vaker wél ellende is dan geen ellende in het stadion en dat ik het niet van ouderlijke verantwoordelijkheid vind getuigen dat je een/je kind in die leeftijd daar mee naartoe neemt. (We hebben het nog steeds over rond de 3 jaar jong, niet over een tiener)
Het gaat mij er om dat het een schande is dat een vader niet met zijn kind kán gaan omdat dit stuk tuig de boel zo verstiert. Ofwel : Geef commentaar op dat stelletje ongeregeld, en laat tijden herleven dat een vader trots zijn zoontje van 3 kan laten zien hoe mooi een stadion is.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #855 Gepost op: 19 mei 2011, 23:10:12
Pardon? Wat is dit voor jereinste onzin? JE mag niet niet met je kind van 3 naar een wedstrijd van notabene JONG feyenoord gaan? Wat is dat voor omgekeerde wereld?

Het gaat mij er om dat het een schande is dat een vader niet met zijn kind kán gaan omdat dit stuk tuig de boel zo verstiert. Ofwel : Geef commentaar op dat stelletje ongeregeld, en laat tijden herleven dat een vader trots zijn zoontje van 3 kan laten zien hoe mooi een stadion is.

Je tweede bericht vind ik vele malen reëler. Het doorstreepte is even niet relevant v.w.b. de mening van Erdebee. Want ik denk dat we allen op dezelfde golflengte zitten!  O0


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #856 Gepost op: 19 mei 2011, 23:24:18
Strippenkaart politie met veelplegers, politie AA district 3 flierbosdreef.

Strippenkaart politie met veelplegers. lekker creatief.
user: mindcontrol969

Dit hoort toch niet in handen van een burger ?

Goh echte kaaskoppen allemaal op die strippenkaart.  998765  :-X
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #857 Gepost op: 20 mei 2011, 12:58:29
Goh echte kaaskoppen allemaal op die strippenkaart.  998765  :-X

Allemaal onder de Nederlandse vlag geboren   ;)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #858 Gepost op: 20 mei 2011, 13:05:35
Nummer 10 is zo te zien wel een Nederlander, voor de rest maak ik er geen woorden aan vuil, ik hou het wel in gedachten 998765


owb

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #859 Gepost op: 20 mei 2011, 13:11:26
Goh echte kaaskoppen allemaal op die strippenkaart.  998765  :-X

Behalve dat het allemaal gewoon Nederlanders zijn, gaat het specifiek om de mensen die in het gebied van Wijkteam Flierbosdreef voor overlast zorgen. Het zal je dan ook niet verbazen dat daar veel mensen tussen zitten met een kleurtje, aangezien daar veel mensen wonen met een kleurtje. Overal zitten rotte appels tussen, ook daar, ook in jouw wijk.