Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 2004507 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Vinn

• Forum gebruiker
Reactie #860 Gepost op: 20 mei 2011, 13:38:20
Als ik zo naar die strippenkaart kijk schaam ik me echt dood dat ik een 'echte'nederlander ben.

Net zoals ik opsporing verzocht (oid.) kijk.

Wel een goed idee zo een strippenkaart van mij mag iedereen het weten wie zich hier niet gedraagt

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #861 Gepost op: 20 mei 2011, 16:52:44
Wel een goed idee zo een strippenkaart van mij mag iedereen het weten wie zich hier niet gedraagt

Het is helemaal geen goed idee omdat je kan verwachten dat dit soort (vertrouwelijke en vooral privacy gevoelige) rond gaat slingeren.
Of het valt uit je jas en ligt op straat of het waait uit de auto en ligt op straat ....
Zo min mogelijk vertrouwelijke informatie uitprinten en op de man verstrekken is de oplossing  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

STIMP

• Forum gebruiker
    • Persoon Schadeherstel en Carrosserie BV
Reactie #862 Gepost op: 23 mei 2011, 19:50:03
Het gaat mij er om dat het een schande is dat een vader niet met zijn kind kán gaan omdat dit stuk tuig de boel zo verstiert. Ofwel : Geef commentaar op dat stelletje ongeregeld, en laat tijden herleven dat een vader trots zijn zoontje van 3 kan laten zien hoe mooi een stadion is.

De vader had ook kunnen kiezen voor 1 van de overige 7.000 lege stoelen. Nee, hij moest met zijn zoontje tussen het gajes (want dat was het) blijven zitten, want dat is toch zo mooi... Zodra mijn zoon drie is wil ik ook met hem naar het stadion, echter, ik zal mijn laatste goeie hersencellen wel gebruiken en ga dan op een lekker rustige plek, ver weg van alle ellende.

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Reactie #863 Gepost op: 23 mei 2011, 20:30:32
De vader had ook kunnen kiezen voor 1 van de overige 7.000 lege stoelen. Nee, hij moest met zijn zoontje tussen het gajes (want dat was het) blijven zitten, want dat is toch zo mooi... Zodra mijn zoon drie is wil ik ook met hem naar het stadion, echter, ik zal mijn laatste goeie hersencellen wel gebruiken en ga dan op een lekker rustige plek, ver weg van alle ellende.
Gelukkig is het heel logisch dat bij een jeugdelftal er gajes komt, en ben je vrij om te kiezen welke plek je gaat zitten. Vaak zijn er vakken totaal afgesloten omdat er niets is verkocht en heb je pech. Vind het erg kort door de bocht om de vader hier te verwijten in de zin van "eigen schuld, dikke bult".
Voor het zelfde geld is deze meneer 10 jaar lang niet meer in een stadion geweest, moeten we dan verwachten dat hij weet dat deze idioten ruzie gaan schoppen?
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

STIMP

• Forum gebruiker
    • Persoon Schadeherstel en Carrosserie BV
Reactie #864 Gepost op: 25 mei 2011, 13:50:39
Gelukkig is het heel logisch dat bij een jeugdelftal er gajes komt, en ben je vrij om te kiezen welke plek je gaat zitten. Vaak zijn er vakken totaal afgesloten omdat er niets is verkocht en heb je pech. Vind het erg kort door de bocht om de vader hier te verwijten in de zin van "eigen schuld, dikke bult".
Voor het zelfde geld is deze meneer 10 jaar lang niet meer in een stadion geweest, moeten we dan verwachten dat hij weet dat deze idioten ruzie gaan schoppen?

ja

mike

• Senior gebruiker

Vroemvroem

• Senior gebruiker
Reactie #866 Gepost op: 26 mei 2011, 21:24:16
POLITIE GOOI EN VECHTSTREEK BEKEND KLEUR

eeuw, ja. En meneer moet de datum in zijn camera eens goed instellen 0098

mike

• Senior gebruiker
Reactie #867 Gepost op: 26 mei 2011, 21:28:32
http://www.liveleak.com/view?i=295_1306280814

Bijzondere manier van aanhouden in de USA, blijven vreemde mensen die Yanken...

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #868 Gepost op: 26 mei 2011, 23:43:54
POLITIE GOOI EN VECHTSTREEK BEKEND KLEUR

Ik heb medelijden voor deze collega's die dit verhaal moeten aanhoren, al heb ik ook wel
respect dat ze wel blijven staan. Ik had denk ik al vrij snel tot ziens gezegd en ervandoor gegaan.
Wat is trouwens het moraal van dit verhaal? behalve dan dat Brigadier Van Essen een goede
agent is.

http://www.liveleak.com/view?i=295_1306280814

Bijzondere manier van aanhouden in de USA, blijven vreemde mensen die Yanken...
Ja heb toch al diverse manieren van aanhouden geleerd maar deze nog niet. Misschien vragen of we deze
een keer kunnen oefenen  098uo
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #869 Gepost op: 27 mei 2011, 13:04:03
Ik heb medelijden voor deze collega's die dit verhaal moeten aanhoren, al heb ik ook wel
respect dat ze wel blijven staan. Ik had denk ik al vrij snel tot ziens gezegd en ervandoor gegaan.
Wat is trouwens het moraal van dit verhaal? behalve dan dat Brigadier Van Essen een goede
agent is.

Same shit, different day ... Just one of the fools out of town ...  98uiye
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !