Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media

Auteur Topic: Inzetvideo's van de politie op YouTube en andere media  (gelezen 1987199 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #990 Gepost op: 22 juni 2011, 21:17:17
Ik neem aan dat je toestemming hebt om alle beelden die je hebt gebruikt te gebruiken?

De beelden die ik heb gebruikt zijn van AT5, het gekke is dat ik geen logo zie. ik meen rond eind "80 - midden "90 is dit opgenomen en door user dxexnxnxixs ( die meer materiaal van vroeger upload ) geüpload. Deze heb ik ook eerst een bericht gestuurd voordat ik eraan begon, en het was goed ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #991 Gepost op: 22 juni 2011, 21:23:56
De beelden die ik heb gebruikt zijn van AT5, het gekke is dat ik geen logo zie. ik meen rond eind "80 - midden "90 is dit opgenomen en door user dxexnxnxixs ( die meer materiaal van vroeger upload ) geüpload. Deze heb ik ook eerst een bericht gestuurd voordat ik eraan begon, en het was goed ;)

Die meneer dxexnxnxixs is volgens mij ook niet de eigenaar van de beelden maar goed ... Dát is het enige puntje van aandacht wat ik heb. Voor de rest ziet het er goed uit.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #992 Gepost op: 22 juni 2011, 21:33:43
Die meneer dxexnxnxixs is volgens mij ook niet de eigenaar van de beelden maar goed ... Dát is het enige puntje van aandacht wat ik heb. Voor de rest ziet het er goed uit.

Dankjewel ! maar ik zal morgen eventjes at5 bellen, kijken wat ze ervan zeggen  :)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #993 Gepost op: 22 juni 2011, 23:28:58
Aanhouding Marokkaanse overvallers in Vinkeveen 2011-06-22 11:45

Begin is niet heel boeiend, het eind wel. VD wordt ontdekt en aangehouden. Al vind ik de schiethouding van een van de agenten wat minder. oordeelt u zelf.... :)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #994 Gepost op: 22 juni 2011, 23:41:43
Aanhouding Marokkaanse overvallers in Vinkeveen 2011-06-22 11:45

Begin is niet heel boeiend, het eind wel. VD wordt ontdekt en aangehouden. Al vind ik de schiethouding van een van de agenten wat minder. oordeelt u zelf.... :)

Ik het trouwens nog bijzonderder hoe die collega, de collega passeert terwijl zij met haar wapen op de VD staat gericht.

Zijn by the way 2 hondengeleiders van A-A, en de Bp is wel heel erg uitzinnig, die blijft feest vieren.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #995 Gepost op: 22 juni 2011, 23:43:33
Die hondegeleiders had ik inderdaad al herkend. En die collega viel me inderdaad ook op. Hij duwt zichzelf haast recht voor haar loop langs...

Wel grappig dat je de verdachte nog even in een flits over de schutting ziet springen...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #996 Gepost op: 22 juni 2011, 23:47:35
Ja het is nu eenmaal niet echt lekker staan op een golfplaten dak.
Wel vind ik de reactie goed als die collega er voor duikt, gelijk wapen in
veilige richting.

Wat ik wel een puntje van zorg vind, 2 collega's lopen in zwaar vest en 1 trekt zelfs
een wapen. Dit betekend dat er dus een indicatie was van een verdachte met (vuur)wapen.
Waarom lopen de overige dan vrolijk rond zonder zwaar vest??

Wel heb ik medelijden met de dame in het zware vest. Deze verzuipt er bijna in.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #997 Gepost op: 22 juni 2011, 23:49:03
Vind ik persoonlijk gevaarlijker als wat de vrouwelijke collega met haar wapen doet. Maar dit zal waarschijnlijk het resultaat zijn van de actie van haar mannelijke collega die zich voor haar loop gooit.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #998 Gepost op: 23 juni 2011, 09:41:37
Zodra die 1e agent naar beneden 'springt' vliegt er iets omhoog, weet iemand wat dat kan zijn?


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #999 Gepost op: 23 juni 2011, 19:35:29
Wat ik wel een puntje van zorg vind, 2 collega's lopen in zwaar vest en 1 trekt zelfs
een wapen. Dit betekend dat er dus een indicatie was van een verdachte met (vuur)wapen.
Waarom lopen de overige dan vrolijk rond zonder zwaar vest??

Wel heb ik medelijden met de dame in het zware vest. Deze verzuipt er bijna in.

In AA wordt nog steeds geïnstrueerd door de IBT docenten dat het zwarte vest geen meerwaarde heeft ten opzichte van het persoonlijke vest. Sterker nog het persoonlijke vest bied meer veiligheid, omdat deze ook naaldwerend is en beter op maat. Een slecht zittend zwart vest bied slechte bescherming. Voor vuurwapens geld dat beide vesten bescherming bieden tot aan 9 mm munitie en niet daarboven. Dit is mij door meerdere IBT docenten en ze konden mij ook overtuigen daar in.

Het enigste voordeel dat het zware vest zou kunnen bieden is de flap aan de onderkant, maar deze worden in AA niet gebruikt....