Wat is het verschil tussen stelen en roven?, ik heb betere filmpjes gezien van meneer Buis. Krijg hier toch een beetje tunnelvisie gevoel bij. En hoe komt hij aan de informatie dat 80 of 90 procent van het roven cq stelen, door Roemeense verdachten wordt gepleegd??
Collin1974 ik moet toegeven het is een beetje extreem geworden in de stad, en ik sta redelijk achter Frank Buis.
Leun lekker tegen het muurtje bij de Oude Brugsteeg (onder genot van friet, blikje fris en een peuk) en laat je ogen zoeken naar het gespuis die zich op het Damrak bevinden en stelen. Vervolgens zie je ze duidelijk stelen, en geeft dit door aan de politie...je kunt bellen of om de hoek langsgaan. Als ze eenmaal aangehouden zijn kan ik je garanderen, dat je ze de volgende dag weer tegenkomt
Heb het meerdere malen meegemaakt en het werkt behoorlijk frustrerend, om dan weer een toerist te zien huilen op het bureau of de dader weer op straat zien.
Dit is een column van een buurtregisseur werkzaam bij AA, is laatst verschenen op Geenstijl...best interessant:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/agentjohn.htmlGr, Chris