0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.
Ik zeg maar zo: "Al ben je als dader soms nog zo snel, de Politieheli achterhaald je vaak toch wel". Ondanks dat het geen Youtube is Arie heb ik wederom genoten van de beelden. Hoop dat het voor jullie een goed 2013 wordt met wederom mooie en goeie items.
Agent wacht op overvallers (voorzien van aanvalsgeweren) nadat ze bij een juwelier binnen zijn geweest in Zweden, buiten ontstaat er een schietpartij waarbij 1 overvaller in zijn hoofd wordt geraakt en vervolgens de vluchtauto over zich heen krijgt. De andere overvallers zijn ontkomen. Kan als schokkend worden ervaren Police shoots a robber to death, caught on camerahttp://www.liveleak.com/view?i=2a4_1357304967(Als je op het filmpje klikt, krijg je een 2e filmpje te zien die wat duidelijker is)By: bathory72
Södertälje (Sweden) - Several robbers assaulted a gold shop in a mall. Three of them entered the shop while one remained outside.While the robbers were on their way out, they stumbled upon a policeman in civilian clothes. A shooting ensued, and one of the robbers was hit.Right after the man was shot, his partners ran away leaving him on the floor.The robbers were armed with AK-47s.Accordingly to early reports, the criminal was hit in the head.source: aftonbladet.se
Filmpje is inderdaad 'schokkend', oftewel ontzettend slecht gefilmd. Ik zie vrij weinig.