0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
Opstootje voor de ogen van de politie:Marktkooptuigscootercamnet
Ik ben het niet met je eens. Een voetganger heeft per definitie voorrang op een voetgangersoversteekplaats. Het niet voor laten gaan van een voetganger die aanstalten maakt is al strafbaar (mini kost geloof ik 250 euro op de brommer). Dergelijke reuze voetgangersoversteekplaatsen (VOP) heb je veel meer. Ook in de Kalverstraat in Amsterdam ligt een ongelovelijk drukke kruising met een VOP. Het samenspel tussen de voetgangers en overig verkeer is langzaam, stapvoets (dus met een voetje aan de grond of langzaam rollend) er tussen door bewegen. Niet met een kilometer of 20 al slalomend om de voetgangers heen...Dat de voetganger een tik uit deelt hoort niet, mag niet en is niet netjes... Je kunt natuurlijk ook even de pas inhouden in plaats van je haast moedwillig onder het voorwiel van een brommer te laten plakken
Straalt ook helemaal geen gezag uit, zo'n agent met een honkbalpetje op.
Al een wat ouder filmpje, ik kende 'm al, maar weet niet of hij hier ooit al eens is gepost:Zweedse schiettraining, eentje waar we in Nederland op jaloers mogen zijn. Zo close combat zijn ze bij ons nog niet (uitgezonderd de bijzondere eenheden).Polisen i Malmö lär sig skjuta på riktigt