0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.
Buiten het risico wat een spoedrit met zich meebrengt, wat is toch in heel HV-land de haast om zo min mogelijk OGS te voeren. Er is een situatie aan de gang, waar mogelijk redelijk wat eenheden bij betrokken waren. Deze komen naar de PI om te assisteren, prima toch.
Volgens mij hadden ze best wat eerder aan het HB kunnen doorgeven dat de situatie onder controle was toch? Kon de rest mooi weer retour, of in ieder geval zonder herrie en haast doorrijden..
Je ziet dit vaker met interregionale inzetten, de ene zit op een districtskanaal, de ander op het HB kanaal, de derde zit op INRAP en voordat alles gelijkgestemd is ben je effe verder. Ik vind het hier overigens niet overdreven...
Aanhouding n.a.v. achtervolging gestolen auto! Arrestatie-actie politie van autodieven op de Karspeldreef in Amsterdam Zuid-Oost
Twee dingen vallen mij op, buiten het grote aantal eenheden dat tp komt:Op 00:19 krijgt de middelste VD een ros op z'n hoofd van de politieman in het wit. Ik snap dat de situatie gespannen is, maar dit lijkt mij onnodig gebruik van geweld. VD ligt al vrijwel plat en wordt onder schot gehouden. M.i. ook niet veilig met in je andere hand een wapenErger (in mijn ogen), i.v.m. veiligheid van hemzelf: op 00:31 gaat dezelfde diender bij het aan elkaar boeien van de rechter en de middelste VD, tussen zijn collega en twee van de drie VDs in staan, in de mogelijke line-of-fire van zijn collega richting de linker VD, mocht die laatste wat uit willen vreten
De eerste auto tp (diegene met de vista op het dak) is dat er ook een van de DCIV of is dat een auto van G&V/Flevoland? Wel mooi om gelijk te zien wat de nieuwe blauwe lamp doet over dag. Zeker als je die ook nog vergelijkt met de hockeypuck die later komt (ook al staat die dan niet aan, maar je ziet wel gelijk het verschil qua oppervlak).