Ik ben geen fan van Pownews, maar dit gaat natuurlijk nergens over. Vast, er zal flink geknipt zijn, maar je ziet dat mensen zeer agressief op hem reageren. Dat soort type mensen reageert vaak per definitie agressief wanneer ze zien dat iemand van Pownews is. Als men gewoon antwoord geeft, of aangeeft niet wenst te antwoorden is er niets aan de hand. Maar als een klein kind met een luidspreker op kleine afstand in iemand zijn gezicht staan schreeuwen, of op de achtergrond met een luidspreker een interview trachten te verstoren, of op andere wijzen een interview blokkeren is simpelweg zéér kinderachtig en agressief.
Ik kan mij voorstellen dat je als Politie ervoor kiest om die persoon eruit te halen die aanleiding vormt voor de agressie die plaatsvindt door zijn aanwezigheid, maar het gaat natuurlijk tegen het rechtvaardigheidsgevoel in, want men dient zich simpelweg niet op dergelijk kinderachtige en agressieve wijze jegens andere personen te gedragen. Maar het geeft mijn inziens wel de ironie en hypocrisie van die mensen weer. Zelf gaan demonstreren tégen Politiegeweld, maar ondertussen gedragen zichzelf als een stel agressieve kinderen. Zo'n demonstratie vooral niet al te serieus nemen dus.