Als ik dit soort filmpjes zie kan ik alleen maar huilen.
Waarom heeft haast niemand het besef dat de politie een bepaalde handeling verricht omdat het nodig is.
En waarom moet men zeker als ze niet vanaf het begin hebben meegekregen wat er is gebeurd zich er tegenaan bemoeien en soms zelfs tegen de politie keren.
Nederland wordt wakker !!! We hebben in dit land regels en pis je naast de pot dan vind je de politie op je pad treed daar naargelang nodig is zacht of hard tegen op.
Enrico je hebt 2 soorten rechters in Nederland: 1. Mensen die van beroep rechter zijn, en hierin opgeleid zijn en 2. Burgers die de politie gaan vertellen hoe en wat ze wel en niet mogen doen.
Ten slotte denk ik dat het geschreeuw van de jongeman, het volk daar heeft "getriggerd". Een paar meter lopen van dit incident is een motoragent in zijn been gestoken een aantal jaar geleden, de verdachte is geraakt door een politiekogel en kort daarna begonnen ze te rellen ( Iets soortgelijks gebeurde bij Allebeplein). Ik heb veel klasgenoten gehad de afgelopen jaren uit de Kinkerbuurt en Allebeplein, die mensen hebben een hele vreemde zieke gedachtegang over de politie etc.