Dit is de laatste keer dat we dit publiek doen (ik vind het namelijk wel goed als de andere forumleden meekijken hoe we hier mee omgaan!
wanneer dan want ik ben net pas lid geworden !?
Tijd om dus eerst de forumregels te gaan lezen, en je gedrag wat aan te passen. Anders vrees ik dat dat lidmaatschap niet lang zal duren
Nou lekker forum dan ik dacht dat een forum voor discussie was en zeg nou zelf is er nou echt zo veel aan de hand
Hou nou eens op met die onzin verkopen! De collega's in Twente hebben de afgelopen 6 jaar (na dé ramp) een enorme organisatie opgebouwd voor de rampenbestrijding. Als er daar opgeschaald wordt naar bijv. Grip 3 of 4, dan zal dat een reden hebben.
En mensen die weten waarvoor de Grip procedures dienen, weten dat je zelfs een Grip 4 zou kunnen krijgen zonder dat er een brandweerauto (m.u.v. piketvoertuigen van officieren) ingezet is.
Kortom : wij accepteren hier geen "afzeiken" van collega hulpverleners, en al helemaal niet zonder onderbouwing en op basis van wat "geroep". En als het dan met de juiste informatie etc. niet goed gegaan blijkt te zijn, dat praten we er hier over op een respectvolle manier met als doel het ervan leren!
Dat kan jij dan toch ook naar mij toe doen ? of zie ik dat verkeerd ? Zeker is mod van de pagina moet je toch zelf het goede voorbeeld geven
Dat goede voorbeeld heb ik in mijn afgelopen berichten al gegeven, dus dat zie je verkeerd!
De wijze van ingrijpen is zoveel mogelijk per persoonlijk bericht, maar bij een zeer druk onderwerp, met veel berichten is het soms beter om andere forumleden mee te laten lezen.
René de Caluwé
Moderator