Opleiding EHBD(-U)

Auteur Topic: Opleiding EHBD(-U)  (gelezen 5255 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PeterA

  • Gast
Gepost op: 20 juli 2006, 13:14:22
Hoi allemaal,

Ik zou graag de opleiding voor EHBD willen gaan doen, alleen weet ik niet waar ik dit kan volgen tegen een normale prijs.
Ik zit vaak op hulpverleningen en kom nog wel een mensen tegen die drug hebben genuttigd......

mischien dat jullie iets weten waar ik dat kan gaan doen.

hoor graag van jullie.




Wilma

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2006, 13:44:29
Informeer bij plaatselijke verenigingen over de prijs. voor adressen kan je terecht bij het Oranje kruis en bij de ehbo bonden.


harold

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2006, 23:44:48
Als je uit Brabant komt is Event Medical Services / BTB Fire Support in Uden wellicht een betaalbare en praktisch haalbare optie om de ehbd-u te halen.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #3 Gepost op: 22 juli 2006, 00:06:36
In september organiseer ik een EHBD-U training in Heerde (gelderland)..


PeterA

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2006, 00:21:56
In september organiseer ik een EHBD-U training in Heerde (gelderland)..

Dankje voor de snelle reacties van iedereen, Rescue stuur mij maar de gegevens zoals kosten, duur van de opleiding, website,
of een in formatie pakketje.

alvast bedankt iedereen. :)


Lukas074

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2006, 09:33:52
Misschien een gekke vraag: Maar wat is EHBD-U voor opleiding?


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #6 Gepost op: 22 juli 2006, 11:33:42
Dat is een opleiding die onder licentie van Educare Groningen

Het gaat over eerste hulp bij uitgaansdrugs incidenten. Metname voor eerste hulpverleners in de horeca, dance-events etc..

Alle cursussen worden bij een actieve en 100% aanwezigheid afgesloten met een certificaat. Kerncursus B kent een eindtoets. Bij het met goed gevolg afronden van deze toets ontvangt de cursist een certificaat.
Cursusduur ongeveer : 10-12 uren
Er zijn inmiddels een (uit mijn hoofd) 20 trainers in Nederland die dit soort cursussen geven..

ondergetekende is daar een van.


frankj

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 22 juli 2006, 11:56:48
is dit niet de club waar Dhr. Krul actief is ????? Heb ik een jaartje of 2 mee samengewerkt op de Jaarbeurs in Utrecht, tijdens een of ander dancefestival.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #8 Gepost op: 22 juli 2006, 12:56:21
is dit niet de club waar Dhr. Krul actief is ????? Heb ik een jaartje of 2 mee samengewerkt op de Jaarbeurs in Utrecht, tijdens een of ander dancefestival.

yep.