Die argumenten zijn er inmiddels in overvloed verteld, en dit van meerdere personen. Het is maar net wat je wilt horen, of wat je niet wilt horen.
Het zijn totaal geen argumenten om OGS voor dit soort dingen te gebruiken: het zijn gevoelskwesties, die als "argument" wordt gebruikt.
Nogmaals die meerdere personen werken of zijn een fan van de hulpverlener(s) en zien de meeste dingen door de roze bril en weigeren een normale bril op te zetten en weer is het het: wij van WC eend adviseren WC eend.
Het zijn allerlei argumenten om gedrag goed te praten wat niet (meer) geaccepteerd wordt door de gemiddelde burger. Alleen wordt de klagende burger als een ondankbaar kreng weggezet met de argumenten dat de hulpverlener zijn/haar leven waagt voor hem / haar. En dat daarom de burger dit gedrag maar moet accepteren. (Men kiest toch zelf daarvoor?)
Ik denk dat het echt eens afgelopen is om voor niet-zijnde noodhulp de OGS te gebruiken. In welk tijdsbestek dat durf ik niet aan te geven.
Het zal voor een aantal moeilijk zijn dit te accepteren (zo te merken) tja dat is omgaan met veranderingen, aangezien één van de "argumenten" was dat het traditie is. Er komt ook wel eens een eind aan een traditie.
De overige argumenten zijn net zo flauwekul als die. Er zijn gewoon geen goede argumenten om, behalve voor spoed, met OGS te rijden.
Maar je uitspraak: "dingen niet willen horen of het is maar net wat je wilt horen" dat geldt net zo hard voor jou als voor de overige zoals je het mij verwijt.