Er zal gerust wel ergens een advocaat te vinden zjn die zijn / haar handen wil branden denk dat daar het probleem niet ligt tenzij zoals gezegt alle procedures correct zijn doorlopen en er een ontheffing ligt, in dat geval kan een advocaat hooguit de vergunningverlener tackelen maar dan wordt het al snel een achteraf steekspel waar de OGS niet de inzet is maar de procedure.
Wanneer er geen ontheffing is verleend valt of staat het werk van de advocaat voor een deel met het toepassen van de discretionaire bevoegdheden van de verbalisant en als de verbalisant handhaafd omdat er wellicht geen ontheffingen zijn afgegeven dan zal de advocaat eerder voor mij aan het werk zijn dan voor kens62 of kusje omdat ik dan namelijk graag iets uit wil gaan leggen aan de edelachtbare met de insteek dat de verbalisant en de OvJ het nakijken hebben.
Ben overigens wel opzoek naar een advocaat ivm de OGS maar dat tenaanzien van een ander topic......
waar ik een proefproces wil gaan uitlokken zodra er een advocaat is die daarin mee wenst te gaan.