Erik,
toevallig ben ik een bekende van een van de professionele media uit jullie regio. Via deze persoon krijg ik het één en ander over en van jullie mee. En nee, helaas voor jullie, dit zijn geen rooskleurige positieve berichten. Ook van andere personen uit jullie omgeving hoor ik het een en ander. Ook niet positief helaas. Dus blijft het niet bij één bron, maar bij meerdere.
Vind het echt niet gek dat jullie gekscherend "camp smitty" en shoarmabestelhuis "El Karnak" (naar een shoarmatent bij jullie uit de omgeving) worden genoemd.
En via een andere bekende uit Groningen (jullie weten wel wie, jullie hebben immers zijn website onlangs gekaapt) heb ik mogen vernemen dat de TTG (waaronder de Telegraaf valt) helemaal niet zo content met jullie zijn.
En hoe kun je als 16-jarige (staat in je profiel op dit forum) nu serieus worden genomen als professioneel media. Zeker nu je slecht bekend staat bij de politie, NVJ en media. Je bent immers al door de NVJ meermaals de deur gewezen omtrent de aanvraag van een politieperskaart.
En als je alsnog als fotograaf of journalist aan het werk wil in de toekomst, neem dan eerst eens een volwaardige fotocursus en taalcursus.
Een taalcursus voor de vele spel en taalfouten op jullie site (ter plaatsche stond een berg houd in de brant ??);
Een fotocursus voor de vele slechte en waardeloze foto's op de site (onscherpe foto's van nietszeggende zwaailampen in het donker ??)
Sorry, maar dit moest ik even kwijt !!