Grote brand Renovatiepand - Haarlem 01-08-06

Auteur Topic: Grote brand Renovatiepand - Haarlem 01-08-06  (gelezen 7268 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #30 Gepost op: 1 augustus 2006, 17:17:03
druk druk druk dus  ;)

ik heb geen foto's van het pand van de brand maar wel een leuke (vind ik) van één van de Haakarmvoertuigen die de naar het nabije water uitgelegde slangen (ivm dompelpomp) weer terug aan het inladen was. Ik had zoiets nog nooit gezien dus heb 'em maar ff op de foto gezet. Als jullie liever alleen foto's van de werkelijke brand/inzet in deze topic zien dan bij voorbaat excuses  :P :)



Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #31 Gepost op: 1 augustus 2006, 18:52:12
druk druk druk dus  ;)

ik heb geen foto's van het pand van de brand maar wel een leuke (vind ik) van één van de Haakarmvoertuigen die de naar het nabije water uitgelegde slangen (ivm dompelpomp) weer terug aan het inladen was. Ik had zoiets nog nooit gezien dus heb 'em maar ff op de foto gezet. Als jullie liever alleen foto's van de werkelijke brand/inzet in deze topic zien dan bij voorbaat excuses  :P :)
Oftewel, de SLOPA, SLangen OPneem Apparaat. Met de collega's van Beverwijk  :)


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #32 Gepost op: 1 augustus 2006, 19:05:53
Thanks voor de info! ik ga 't gelijk bij m'n foto opnoteren  ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 1 augustus 2006, 20:57:06
Als jullie liever alleen foto's van de werkelijke brand/inzet in deze topic zien dan bij voorbaat excuses  :P :)

http://img490.imageshack.us/img490/9995/p8010114ga0.jpg

Nou, ik vind het een betere foto dan in menig ander topic verschijnt ;)
Het heeft toch alles met de brand te maken? Maarre, er werd dus water gehaald vanuit de Leidsevaart...


Rene112

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 1 augustus 2006, 21:04:34
De kans is nou.........99% dat er foto's komen hoor  ;)

Wat goed dat jij wel de bedoeling van het bericht van Thijs begrijpt Jeroen!   ;) ;)

Zelf snap ik reacties met alleen een link nooit zo goed.... of ik wil ze niet snappen!  ;D ;D ;D

Ik denk dat Thijs "punt 3" van het bericht waarnaar hij verwijst nog maar even moet lezen...  :-\

groeten,
René de Caluwé
Moderator


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #35 Gepost op: 1 augustus 2006, 21:11:49
Nou, ik vind het een betere foto dan in menig ander topic verschijnt ;)
Het heeft toch alles met de brand te maken? Maarre, er werd dus water gehaald vanuit de Leidsevaart...

Jep, ik was helaas te laat aanwezig om de bluswerkzaamheden te kunnen aanschouwen, maar er stonden toch 3 tankautospuiten, en dan nog eens het water via de DPH.. zullen ze blijkbaar veel water nodig hebben gehad. Ik hoop dat er nog een nieuwsbericht komt met duidelijkere informatie of er echt flink geblust moest worden  :)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #36 Gepost op: 1 augustus 2006, 21:29:22
Wat goed dat jij wel de bedoeling van het bericht van Thijs begrijpt Jeroen!   ;) ;)

Zelf snap ik reacties met alleen een link nooit zo goed.... of ik wil ze niet snappen!  ;D ;D ;D

Ik denk dat Thijs "punt 3" van het bericht waarnaar hij verwijst nog maar even moet lezen...  :-\

groeten,
René de Caluwé
Moderator


Vandaar ook dat ik het bericht plaatste ;) en het nut van een link snap ik ook niet, althans niet om daar een heel niew topic voor te maken. Als ik het zelf doe plaats ik gewoon het P2000 bericht bij "112 Berichten................" en het linkje erbij  ;)


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #37 Gepost op: 2 augustus 2006, 00:21:56
Foto Jeffrey Koper

Alle foto's te zien op
www.brandweerhaarlem.nl
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #38 Gepost op: 2 augustus 2006, 11:31:57
Zo alle berichtjes omtrent dit incident eventjes bij elkaar gevoegd  ;)
Brandwacht 1e klas + WVD