discussie over foto's van uniformen.

Auteur Topic: discussie over foto's van uniformen.  (gelezen 18291 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DaNnY112

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 3 augustus 2006, 03:21:30
inderdaad, op zich best mooi hoor, maar toch zou ik denk ik persoonlijk voor epauletten hebben gekozen puur en alleen om het feit dat het opvalt dat je daar toch iets "anders" bent, niet een van de massa maar iemand die daar moet opvallen.

maar ben trouwens wel blij dat ze gekozen hebben voor wit met streepjes en niet voor babyroze ofzo  ::) ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie er op dat heilige idee is gekomen bij securitas..

Mwah...veel mensen bij PreNed hadden liever het oude gehouden want met streepjes is ook niet bepaald leuk, maja inderdaad wel beter dan roze haha :P nieuwe is wel erg representatief.....geluk is wel dat we niet de falck kleur stropdas overgenomen hebben


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #11 Gepost op: 3 augustus 2006, 06:33:53
al is deze stropdas ook niet echt .... maargoed kan t ook wel naar iedereen zn smaak?  ;)
Politie Aspirant niveau 4


DaNnY112

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 3 augustus 2006, 10:22:41


Mijn voorkeur zou dat linkse uniform zijn...zwart....mooi die amerikaanse uniformen en zon surveillancewagen zou ook niet slecht zijn :P 8)


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #13 Gepost op: 3 augustus 2006, 11:36:20
mja, mee eens is overigens wel een bedrijf dat in t zwart loopt. geloof dat het Protect Eye was die in het zwart lopen.
en als je voor andere surveillanceauto's gaat rijdt SRM (als ik de naam goed heb) met sedan type auto's
Politie Aspirant niveau 4


DaNnY112

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 3 augustus 2006, 18:34:18
Vandaag ontslag genomen bij trigion...en ik ga nu me training beginnen als hondengeleider :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #15 Gepost op: 3 augustus 2006, 20:32:50
Vandaag ontslag genomen bij trigion...en ik ga nu me training beginnen als hondengeleider :)

Had je daar niet de mogelijkheid toe bij Trigion dan?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #16 Gepost op: 3 augustus 2006, 21:15:13
doen die uberhaubt iets met hondengeleiders dan?

edit ja wel dus (opgezocht op site ;))
maar uhm zullen we t weer over uniformen gaan hebben?
Politie Aspirant niveau 4


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #17 Gepost op: 3 augustus 2006, 23:11:00
Ja. Ik moet zeggen dat ik niet zo van de overdreven bedrijfsuniformen ben waar op ieder hoekje een bedrijfsnaam staat. Wat ik mooi vind is gewoon simpel:

- marineblauw pantalon
- blauw overhemd met V
- koppel
- marineblauwe stropdas
- zwarte schoenen
- commandotrui + epauletten + V (als het koud is)
- Jack (normala uniformjack met V)

Vind ik nog steeds het mooist. En alles gewoon lekker donker. Val je niet zo op 's nachts :), dat vind ik ook belangrijk. Donkere auto's en kleding voor de nachtsurveillance... valt een stuk minder op :)


DaNnY112

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 4 augustus 2006, 00:14:57
Had je daar niet de mogelijkheid toe bij Trigion dan?

Nee, hier in het zuiden niet dan zou ik naar de randstad moeten gaan. En zelfs daar hebben ze er niet veel.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #19 Gepost op: 4 augustus 2006, 00:19:59
Is er wel genoeg werk daar dan?? Als je eenmaal als hondengeleider aan het werk gaat?