vriend Ivo niemand heeft het word inelkaar slaan in zijn mond gehad(apart dat een wachtmeester van de kmar daar over begint) En ik een kort lontje zeker niet is allen een snel lopend lontje als mensen foto's van mijn maken waar ik niet gediend van bent. En een goed gespreek met jouw. Noem een plaats en tijd en we gaan gezellig koffie drinken. Of bedoelen ze bij de kmar iets anders met een goed gespreek. Jullie zijn toch amtenaren?
jvo, J als in Jeroen.... Ik lees tussen de regels... en als ik een ziekenfondspasje nodig hebt nadat jij "geregeld" hebt dat er een foto gewist is van mijn CF (lang leve file recovery), is wat mij betreft de conclusie gerechtvaardigd dat je dat met een buitenproportionele hoeveelheid geweld van plan bent te doen.
Een goed gesprek kan inderdaad boven de koffie... misschien dat je me dan ook kunt laten zien op basis van welke wettelijke voorschriften je van iemand gaat verlangen dat hij een op de openbare weg gemaakte foto gaat verwijderen.??
En ik ben wel in dienst van de rijksoverheid, maar dan als militair.. geen groot verschil, maar het scheelt wel
Geloof dat we weinig uit te leggen hebben aan de kmar. Maar kortom, wat heeft de wachtmeester te zoeken in het uitgaansleven(in uniform)zonder uniform ben je buiten diensttijd en ben je gewoon een burger.
Aan de KMar heb je inderdaad niets uit te leggen... aan mij wel..... en aan de HovJ waar je uiteindelijk terecht zal komen als je niet van mij of mijn camera afblijft... en Bijzondere Wetten zal ook wel interesse hebben
en btw...
Zonder uniform ben ik ook weleens aan het werk hoor... en in het uitgaansleven in de mooiste stad(om in te werken) van nederland heb ik mijn sporen wel verdiend de afgelopen jaren denk ik... militairen stappen ook, en ik neem aan dat je weet dat militairen voor de KMar justitiabel zijn??
Maarre... ik heb eigenlijk geen zin in een strijd hier, ik ben van mening dat ik je op openbare weg gewoon mag fotograferen, en als jij mij met artikelen uit Nederlandse wetgeving kunt overtuigen praten we weer verder.......