Heren wat is dit voor een discussie, Nou ja discussie kan je het eigenlijk niet meer noemen.
Ik verwonderd mijn aan de manier van de discussie, Daarnaast aan wat er naar voren gebracht word. Waarbij mijn de indruk ontstaat dat hier wel echt veel indianenverhalen en cowboygedrag word tentoongespreid. Iets wat de meeste en zeker de betere beveiligingsbedrijf niets mee van doen willen hebben. Ik neem aan dat de meeste toch wel een opleiding en de noodzakelijke papieren hebben om als beveiliger te mogen werken. In dat geval zou men ook moeten weten dat je als beveiliger meer plichten dan rechten heb. Ook vind ik de uitleg over dat artikel 1 erg vaag uitgelegd en eigenlijk naar de eigen hand gericht en niet gericht naar de regel zo als het er werkelijk staat. Ik weet niet hoe men er bij komt dat fotograveren in openbare gelegenheden verboden zou zijn. Hiervan staat niets in de wet, En als dat zo zou zijn dat moet dat ook duidelijk zichtbaar aangegeven worden. Dat jullie verzocht zijn op te letten naar verdachte personen die foto's maken is 1 ding, maar om iedere fotograaf als een gevaar te zien is nou ook weer niet de bedoeling van deze actie. Ik denk dat er nog wel wat aan training en instructie te kort is gedaan en dat daar nodig wat aangedaan moet worden. Dit is even in het kort wat ik er over kwijt kan. En ik hoop dat het mogelijk is om een gewone discussie over dit onderwerp te voeren is, in plaats van wat ik tot nu toe gelezen heb.