Ik knoop even de 2 threads weer aan elkaar, is niet helemaal in overeenstemming met elkaar
Ja. Ik moet zeggen dat ik niet zo van de overdreven bedrijfsuniformen ben waar op ieder hoekje een bedrijfsnaam staat. Wat ik mooi vind is gewoon simpel:
- marineblauw pantalon
- blauw overhemd met V
- koppel
- marineblauwe stropdas
- zwarte schoenen
- commandotrui + epauletten + V (als het koud is)
- Jack (normala uniformjack met V)
Vind ik nog steeds het mooist. En alles gewoon lekker donker. Val je niet zo op 's nachts , dat vind ik ook belangrijk. Donkere auto's en kleding voor de nachtsurveillance... valt een stuk minder op
Gewoon simpel bijna een politieuniform? en een koppel? ow.. zeker voor die maglite-ring en je leatherman..... Volgens mij val je met af en toe een logo van je baas echt niet heel veel meer op dan zonder....
Je begrijpt wat ik bedoel Peter, jij vind het alleen leuk om altijd tegen mensen in te gaan. Niemand lijdt er onder als er op een surveillancewagen oranje lampen zitten, maar het kan bij calamiteiten goed van pas komen omdat we nu eenmaal veel van zulke situaties tegenkomen in de praktijk. Geef jij nu eens een goed argument waarom dit niet zou kunnen? Als er voordeel mee te halen valt.. waarom dan niet!
Je wilt niet opvallen schrijf je hierboven... maarrrr:
Dus wel oranje lampen op die donkere surveillancewagen?? Qua silhouet is een auto zonder dakset veel onopvallender?
En dan in je mooie onopvallende donkere outfit midden op de weg gaan staan verkeerregelen ofzo??
een donkere auto met een paar oranje pitjes op het dak valt echt niet heel lekker op hoor.... of wordt het dan een donkere auto met retroreflecterende strepen?
Daarnaast maakt de kleur van je voertuig echt niet veel uit hoor, je verlichting is veel eerder zichtbaar dan de rest van je auto.....