discussie over foto's van uniformen.

Auteur Topic: discussie over foto's van uniformen.  (gelezen 18500 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 4 augustus 2006, 20:47:02
Heb je je certificaten van hondegeleider wel? Heb je een gecertificeerde politiehond?(Dat is me nog niet duidelijk geworden in dit verhaal)

|   |
   |   |
\  |   |  /
 \       /
  \    /
    \/

Vandaag ontslag genomen bij trigion...en ik ga nu me training beginnen als hondengeleider :)
Politie Aspirant niveau 4

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #31 Gepost op: 4 augustus 2006, 21:00:00
en maandag al beginnen jaja

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 4 augustus 2006, 21:02:01
praktijktraining? of n bedrijf dat de regels een (klein) beetje buigt?

edit: maar als hij even meld welk evenement het is gaat er vast wel iemand van de blauwe kolom even de papieren van de hondengeleiders aldaar nakijken ;)  8)

DaNnY112

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 5 augustus 2006, 00:32:09
ff voor de duidelijkheid....

Over 3 tot 4 weken begin ik met de trainingen.....

Tot die tijd doe ik evenementen en kleine opdrachten bij een ander bedrijf uiteraard zonder diensthond....

Hond zelf is gecertificeerd met PH1.....dus.....ik ben de enige die nog training nodig heeft en het papiertje moet halen ofcourse...

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 5 augustus 2006, 03:37:37
ff voor de duidelijkheid....

Over 3 tot 4 weken begin ik met de trainingen.....

Tot die tijd doe ik evenementen en kleine opdrachten bij een ander bedrijf uiteraard zonder diensthond....

Hond zelf is gecertificeerd met PH1.....dus.....ik ben de enige die nog training nodig heeft en het papiertje moet halen ofcourse...

niet helemaal correct dacht ik.
hoorde laatst namelijk dat beide gecertificeerd moeten zijn en daarnaast het DUO een certificaat moet halen (of dat dat van de hond alleen met een bepaalde begeleider geldig was oid)
is namelijk nogal wat ophef geweest over diensthonden die 24 uur per dag moesten werken met verschillende begeleiders waarvan sommigen NIET met de hond konden opschieten. daarom zou het koppel nu dus ook een certificaat moeten halen
(bron: bekende collega van securitas welke dat persoonlijk zou hebben meegemaakt)

DaNnY112

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 5 augustus 2006, 10:21:33
niet helemaal correct dacht ik.
hoorde laatst namelijk dat beide gecertificeerd moeten zijn en daarnaast het DUO een certificaat moet halen (of dat dat van de hond alleen met een bepaalde begeleider geldig was oid)
is namelijk nogal wat ophef geweest over diensthonden die 24 uur per dag moesten werken met verschillende begeleiders waarvan sommigen NIET met de hond konden opschieten. daarom zou het koppel nu dus ook een certificaat moeten halen
(bron: bekende collega van securitas welke dat persoonlijk zou hebben meegemaakt)

Met het papiertje halen bedoelde ik dat ook, ik moet eerst met de hond wat trainen en leren hoe ik dingen moet doen vervolgens ga ik met de hond naar het KNPV voor een examen, zoals jij dus al aangaf het examen dat aangeeft dat je een duo bent. De hond blijft bij mij thuis in de tuin in een kennel en werken verder geen andere mensen mee. Verder hoef ik zelf geen bepaald certificaat te halen.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #36 Gepost op: 11 augustus 2006, 14:30:58
Nou ik zie het alweer, er is hier dus geen kennis aanwezig w.b.t. hondengeleiders en de eisen.
En dan wil de beroepsgroep zich als "echt"doen voorkomen. :-\
En dan ook nog in een "Pipo"uniform op straat werken ;D ;D

DaNnY112

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 11 augustus 2006, 17:00:57
Nou ik zie het alweer, er is hier dus geen kennis aanwezig w.b.t. hondengeleiders en de eisen.
En dan wil de beroepsgroep zich als "echt"doen voorkomen. :-\
En dan ook nog in een "Pipo"uniform op straat werken ;D ;D

Mag jij eens wat specifieker zijn en uitleg geven, commentaar geven is altijd zo makkelijk ;)

1.) Hond moet certificering van De Bond voor de Diensthond hebben OF bij het KNPV Object of PH1 halen....
2.) Geleider + Hond gaan op voor de verklaring van geschiktheid (duo)....
3.) Geleider mag met de hond zijn werk doen mits hij zelf de beveiligingspapieren heeft e.d.

Dit alles stond ook hierboven beschreven...Mag jij eens uitleggen wat je met "Pipo" uniform en "Echt" voorkomen bedoeld. Verder is je reactie geheel nutteloos. Zet er meer motivatie bij als je volgende keer slim gaat doen  ;) :)

GN-5159

• Forum gebruiker
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #38 Gepost op: 12 augustus 2006, 09:05:08
Als ik de laatste postings zo eens lees en ik kijk naar de topictitel denk ik: SLOTJE!
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A

paul_hartog

• Gast
Reactie #39 Gepost op: 12 augustus 2006, 15:26:05
nou gewoon weer on-topic denk??? ??? ::) ::) ::) ::)