En op basis van welke artikelen pas jij dan geweld toe? volgens mij is dat voor beveiligers zowiezo al moeilijk, en zeker als je op de openbare weg op camera vastgelegd wordt denk ik dat je een uitdaging hebt als je mij op zo'n manier zou bejegenen Ik denk dat je dan op zoek kunt naar een andere manier van je geld verdienen.... Staat misschien een beetje kort door de bocht zo, maar je eigen post is ook vrij kort door de bocht
Ik ben het met JVO eens over deze,
zelf ben ik op het werk op de NS ook diverse op de foto vastgelegd(amateur) ook vriendelijk verzocht om het te verwijderen(mits de foto echt expres van mij werd gemaakt), een keer megemaakt dat ze dit niet wilden doen hierop aangegeven dat in de huisregels van de NS staat vastgelegd dat het niet is toegestaan om op het station te fotograferen op basis hiervan dus gevorderd de foto's te verwijderen en uitgelegd wat eventuele gevolgen konden zijn. (Wet persoonsvervoer geeft aan dat als iemand niet aan een vordering (dus je moeft maar 1x te vorderen) van persooneel voldoet dat hij strafbaar is.) Hierop werd het wel verwijderd dus echt extreem heb ik het niet meegemaakt.
Verder ook al op camera vastgelegd geworden door diverse nieuwszenders met het treinongeluk in Maastricht maar kon hier moeielijk zeggen van "hey ff verwijderen ja"
werd gebeld door mensen dat ze me op tv zagen maarja...