discussie over foto's van uniformen.

Auteur Topic: discussie over foto's van uniformen.  (gelezen 18319 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Michelle1983

  • Gast
Reactie #90 Gepost op: 23 augustus 2006, 00:30:10
In het bestuursrecht toetst een rechter nu eenmaal anders dan in het strafrecht. Juist van bestuursorganen wordt verwacht dat ze voldoende gemotiveerd beslissingen nemen. Als de korpschef een beslissing neemt over de bekwaamheid en betrouwbaarheid van deze beste man, dan zal hij dat gemotiveerd moeten doen. De ontbrekende informatie over het opsporingsonderzoek zal aan de schending van de motiveringsplicht zeker hebben bijgedragen.

Wat betreft die vorderingen voor huisvredebreuk, twee keer vorderen is handig, omdat je het dan één keer doet zonder en één keer met politie. Je laat de persoon nog de keus, maar strikt noodzakelijk is het niet.


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #91 Gepost op: 23 augustus 2006, 13:19:06
Jahoor... die toetst een besluit dat is genomen, en is aangevochten door de betrokkene. Hij concludeert aan de hand van de geleverde papierwinkel dat de beslissing niet voldoende gemotiveerd is volgens hem... Wat snapt die rechter dan niet aan zijn werkzaamheden?? Volgens mij moet een beslissing of iemand wel of niet in een bepaalde bedrijfstak zijn geld mag verdienen wel voldoende gemotiveerd worden... willekeur wordt ik niet vrolijk van... de enige die het misschien minder goed gedaan heeft is de medewerker bijzondere wetten die uitgegaan is van "Hells Angel dus het is voldoende gemotiveerd"... Maar ik denk dat jij daar ook vanuit gegaan bent, terwijl er volgens mij na een aantal recente onderzoeken nog steeds niemand veroordeeld is... als ik nu op jou een onderzoek ga starten zou je het ook wel op prijs stellen dat je je baan houdt tot er iets daadwerkelijk onweerlegbaar op papier staat?? zit die rechter dan nu fout of ben jij het??
En is ooit bewezen dat de Hells Angels een criminele organisatie is?
Daar zijn ze een tijdje geleden wel mee bezig geweest, maar ik weet niet wat daaruit is gekomen. Anders is het gewoon een voorzitter van een motorclub  ;). En dat is geen punt wat meegenomen hoeft te worden in de beoordeling lijkt mij.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #92 Gepost op: 23 augustus 2006, 13:49:18
En is ooit bewezen dat de Hells Angels een criminele organisatie is?
Daar zijn ze een tijdje geleden wel mee bezig geweest, maar ik weet niet wat daaruit is gekomen. Anders is het gewoon een voorzitter van een motorclub  ;). En dat is geen punt wat meegenomen hoeft te worden in de beoordeling lijkt mij.

nee dat is niet bewezen, anders zouden de leden alleen al op lidmaatschap van een criminele organisatie kunnen worden veroordeeld :)
Politie Aspirant niveau 4


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #93 Gepost op: 27 augustus 2006, 02:35:19
En is ooit bewezen dat de Hells Angels een criminele organisatie is?
Daar zijn ze een tijdje geleden wel mee bezig geweest, maar ik weet niet wat daaruit is gekomen. Anders is het gewoon een voorzitter van een motorclub  ;). En dat is geen punt wat meegenomen hoeft te worden in de beoordeling lijkt mij.
Tuurlijk wel... je omgeving is ook wat jij bent.... een overdosis aan zware criminelen op je verjaardag is echt geen voordeel als je als beveiliger wil gaan werken op gevoelige objecten ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Target77

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 27 augustus 2006, 07:56:17
Tuurlijk wel... je omgeving is ook wat jij bent.... een overdosis aan zware criminelen op je verjaardag is echt geen voordeel als je als beveiliger wil gaan werken op gevoelige objecten ::)

Niks aan toe te voegen.  ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #95 Gepost op: 4 september 2006, 13:25:44
Niks aan toe te voegen.  ;)

En toch voeg je iets toe  :D


Brilsmurf

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
  • NRK
Reactie #96 Gepost op: 10 september 2006, 12:07:23
Hoe zat het ook al weer met die foto's van uniformen?
 :P
Rode Kruis Utrecht Midden