Fietser gewond na aanrijding - Zevenhoven 04-08-2006

Auteur Topic: Fietser gewond na aanrijding - Zevenhoven 04-08-2006  (gelezen 1548 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

petershotnews

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
  • www.petershotnews.nl
    • Peters Hotnews.nl, Nieuws uit Ronde Venen, Uithoorn, Aalsmeer e.o.
Gepost op: 4 augustus 2006, 19:41:49
Zevenhoven - Vrijdagmiddag rond 17:30 uur heeft er een aanrijding plaats gevonden op de Kade in Zevenhoven.

Een automobilist reed op de smalle weg langs de Amstel en raakte bij een onoverzichtelijke bocht frontaal een fietser. De fietser werd hierbij gelanceerd over een hekwerk wat langs een stuk land stond.

De hulpdiensten waren snel ter plaatse en ook de traumahelikopter is aanwezig geweest om te assisteren. De bestuurder van de fiets is onder politiebegeleiding overgebracht naar de VU in Amsterdam. Zijn toestand is onbekend.

De regionale verkeersdienst heeft een onderzoek gestart naar de oorzaak van het ongeval.





Meer foto's op www.petershotnews.nl




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2006, 21:05:20
die begeleiding kwam hier langs me huis, wist het alleen te laat
Ik weet het nietet alleen niet en was dus te laat voor een filmpje
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2006, 22:00:20
Ik was ook t.p., alleen wat foto's gemaakt van voertuigen (zie straks andere topics onder voertuigen en materieel). Gesproken met de bestuurder van het voertuig, was hevig geschrokken uiteraard. Het weggetje waar het gebeurde is zeer onoverzichtelijk waardoor hij de wielrenner die met een noodvaart de bocht om kwam zetten niet zag. Toch alvast 1 fotootje:



groet, Michel


mc1967

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2006, 22:50:21
ik was er ook

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]