0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
http://www.rescuevlissingen.nl/cms/Ik zie nog weinig (opbouw)activiteiten op de cam.... of staat deze cam op een heel andere plaats?
Kan jij die cam even een beetje draaien, Bart?
Nou, ik heb even aan mijn monitor gehangen, maar er gebeurde niks Als ik het goed begrijp is dat wel de plaats waar morgen de ambulances komen te staan, dus morgen zal ik er wel een hijs tegenaan geven zodat mijn auto mooi in beeld staat
Hier alleen even je naam vermelden als je komt naar Rescue Vlissingen.*Jerommekeaalsmeer a.k.a Jeroen.*Bart S*Joris*Ger@rd*RolanddeG*Annemiek*SEH zustertje*Karim*De grensstreek (Erwin)*Christian*Patries*Heleen Lotus*Jorrin*Firemanr*Jeffrey*Martijn de Vries*EHBOstertje *Shave*Firefamke*Carina en Tonny*Ultimato*Ria en Jos*Limboke*Nils*Jacques Schenk *Scanvia (Michel)*Arend*Bianca*Marij*Pieter*Edwin*Dennie*Firechief P*Marinus W*Michelle1983 *Jeroen! *brw Arie*ambu ZH18-194- PPD *ambu lord* Trauma tinuske*double-t *112 Gooi en Vechtstreek.nl*francois*The fist *Tebby*Roderick * Het reddertje* Rescue Ranger* Scoutcow* r verkuissen* N9213Q* hv engeltje* Limboke* Colin * bdneema Ik ben ook heel effe langs geweest => zustertje20