Rescue Vlissingen: Foto's

Auteur Topic: Rescue Vlissingen: Foto's  (gelezen 36264 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #60 Gepost op: 17 augustus 2006, 19:33:54
Oja, dat is waar, weet hij al wanneer wij die te zien krijgen ?
Was wel een zooitje ongeregeld toen we op de foto gingen.  ::)  ;D

Kunnen jullie de namen er ook bij zetten, zodat we jullie op andere foto's ook kunnen herkennen
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #61 Gepost op: 17 augustus 2006, 19:45:29
De Hv forum paparazie waren ook aanwezig.  ;D

JA, betrapt! Weet iemand wie de fotograaf is die op deze foto de achterkant van de Opel Zafira van Medi-Expresse fotografeert? Ik zou namelijk heel graag die foto willen zien (en downloaden voor mijn verzameling).... Herkent u uzelf in deze foto, of denkt u de verdachte te herkennen, neem dan contact op svp met ondergetekende. Mijn dank is groot  ;)

groetjens!
greetz,  Enrique


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #62 Gepost op: 17 augustus 2006, 19:48:46
Mijn foto's staan op m'n website, ik ga ze niet alle 78 hier zetten. http://www.christianvanderweele.nl/fotoshulpverlening-rescuevlissingen2006.html


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #63 Gepost op: 17 augustus 2006, 19:50:58
Nu ik al die foto's zie, vind ik het toch jammer dat ik niet ben gegaan!!  ---


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #64 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:11:02
JA, betrapt! Weet iemand wie de fotograaf is die op deze foto de achterkant van de Opel Zafira van Medi-Expresse fotografeert? Ik zou namelijk heel graag die foto willen zien (en downloaden voor mijn verzameling).... Herkent u uzelf in deze foto, of denkt u de verdachte te herkennen, neem dan contact op svp met ondergetekende. Mijn dank is groot  ;)

groetjens!

volgens mij herken ik mezelf ::)
Hier het resultaat:


Hier nog wat foto's van mijn kant:













Meer foto's op www.helicopterfoto.nl.nu/vlissingen.htm


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #65 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:17:42
mooie foto's van iedereen  :)  

kon jammer nog niet genoeg erbij zijn  :'( :-[ :-\
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #66 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:20:09
Scoutcow, hartstikke bedankt!!!! En ook alle (al dan niet anonieme  ;) ) tipgevers: hartstikke bedankt! Zijn echt mooie plaatjes geworden. Weet iemand waar die antieke Mercedes ambu van is (geweest)?
greetz,  Enrique


Karim

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:24:02
degene die een foto willen vraag het dan netjes en haal hem niet zomaar hier vanaf.

Als ik aan iedereen hier toestemming zou moeten vragen om hun plaatjes (voor eigen gebruik) te mogen downloaden dan was ik 'n hele dag kwijt met mailtjes en pm's sturen.
Als ik foto's van iemand zou willen gebruiken op 'n website dan vraag ik 't uiteraard eerst netjes van te voren, maar de rest wordt er gewoon afgeplukt voor de eigen verzameling.

Je hebt wel mooie plaatjes geschoten trouwens van die amerikaanse politievoertuigen  ;)

Weet iemand waar die antieke Mercedes ambu van is (geweest)?

Damn, hij (die eigenaar) heeft 't me nog gezegd, maar ben 't ff kwijt, zal m'n collega die erbij stond eens vragen of hij 't nog weet.


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #68 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:27:39
Als ik aan iedereen hier toestemming zou moeten vragen om hun plaatjes (voor eigen gebruik) te mogen downloaden dan was ik 'n hele dag kwijt met mailtjes en pm's sturen.
Als ik foto's van iemand zou willen gebruiken op 'n website dan vraag ik 't uiteraard eerst netjes van te voren, maar de rest wordt er gewoon afgeplukt voor de eigen verzameling.

Je hebt wel mooie plaatjes geschoten trouwens van die amerikaanse politievoertuigen  ;)

Damn, hij (die eigenaar) heeft 't me nog gezegd, maar ben 't ff kwijt, zal m'n collega die erbij stond eens vragen of hij 't nog weet.
dankje ik heb jou nog zien lopen volgens mij jij was zeker met die ambulance van grensstreek belgisch kenteken en nederlandse stripping
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


De Grensstreek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
  • Ambulancedienst De Grensstreek BvBa (Belgie)
    • Ambulancedienst De Grensstreek
Reactie #69 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:29:45
Als ik het goed onthouden hebt, komt deze oude mercedes ambulance uit Helmond. Het bouwjaar was naar mijn weten 1977.
Ambulancedienst De Grensstreek BvBa    Regio Hamont / Neerpelt / Overpelt / Grensgebied Cranendonck www.grensstreek.com