Rescue Vlissingen: Ervaringen, opmerkingen en verhalen...

Auteur Topic: Rescue Vlissingen: Ervaringen, opmerkingen en verhalen...  (gelezen 14265 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #10 Gepost op: 17 augustus 2006, 08:19:52
T was echt geweldig en de bbq ok ;)


hv-engeltje

  • brandweervrouw, instructeur EHBO - brandweer en aanverwante zaken
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • Instructeur: van alle markten thuis
Reactie #11 Gepost op: 17 augustus 2006, 08:20:54
Eindelijjk een beetje uitgerust. Toen ik gisteren op de Boule kwam (rond twee uur) was het al lekker druk. Meteen met de collega's van het Rode Kruis rondes gaan lopen. En dan is er erg veel leuks te zien :D Pas rond vijf uur mezelf even wat rust gegund... Daarna door tot het einde van de dienst... Gevolg, ik heb genoeg blaren op mijn voeten om me erg zielig te voelen en erg blij met mijn kantoorbaantje vandaag ;)
Naar de organisatie: het was geweldig!!!! Tot in 2008 :)
It's me!


kwaker

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 augustus 2006, 08:29:27
T was echt geweldig en de bbq ok ;)
maxime hou oud ben jij


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #13 Gepost op: 17 augustus 2006, 08:49:56

En Jor, zoals je ziet: ik heb er niks over op het forum gezet.  ;) ;D

 :-[ thanks you  :-[ ;)


debolle

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 17 augustus 2006, 10:11:09
maxime hou oud ben jij
staat volgens mij bij haar profiel dat ik net zo zag


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #15 Gepost op: 17 augustus 2006, 10:16:37
staat volgens mij bij haar profiel dat ik net zo zag

klopt staat idd bij mijn profiel maar is dat van belang hoe oud ik ben??


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #16 Gepost op: 17 augustus 2006, 10:24:22
We waren uit Roeselare vertrokken rond 06u30 en in Vlissingen aangekomen rond 09u00 dan was het er nog stil maar deze veranderde snel we werden goed opgevangen door de organisatie en konden onze EHBO tent en enfostand vlot plaatsen.
Om 11u15 was er dan de briefing voor de mensen die de eerste hulpposten moesten bemannen,proficiat aan de verantwoordelijke van het Rode Kruis zo een rustige man met zo'n grote verantwoordelijkheid.
In onze EHBO post was het rustig wel had onze stan veel aantrek van Nederlandse mensen die totaal niet wisten wat Het Vlaamse Kuis was en vanwaar dat zwart kruis van kwam.

De demo's waren intersant en erg profesineel en de stands waren ook allen één na één het zien waard.
Ook was de demo van die rampenoefening wel leuk voor ons dat we mochten meewerken met zo'n ploeg was voor ons acht Hulpverleners meer dan mega.

Op deze dag heb ik veel bijgeleerd en een heleboel intersante mensen ontmoet en een paar goede nieuwe vrienden bijgemaakt.

Na de BBQ en het gekende handjesgescud konden we moe voor voldaan terug richting Vlaanderen trekken, rond 23u30 hebben we onze ziekenwagen terugeplaatst en konden we terug naar ons eigen nestje.
Proficiat voor alle mensen daar de organisatie en ook de mensen van het Rode KRuis.

Als er iemand foto's geeft van de rampendemo wil je ze dan doorsturen?

Gr Siegie

siegie.cindy@telenet.be
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #17 Gepost op: 17 augustus 2006, 10:48:16
:-[ thanks you  :-[ ;)

 ;D  ;D Ja laten we dit maar onder ons houden.  :-X  ;D   ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #18 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:19:37
Mijn ervaring. Het was een hele toffe dag, veel gezien enzo, absoluut voor herhaling vatbaar! Complimenten aan de organisatie.
De barbecue 's avonds was erg gezellig. Om ongeveer 22.30 uur zijn wij weggegaan. Helaas zijn er 4 mensen die zich hadden opgegeven niet komen opdagen... Ik hoop dat deze puike dag niet met een kater eindigd voor mij, want dat zou mij zo ff € 50,- gaan kosten... ::) Maar ik ga vooralsnog maar ff uit van de goeie wil van de mensen. 8)


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #19 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:23:30
Ik zelf heb genoten  gister  :)

In totaal hadden we voor eerste hulp 33 man beschikbaar.
25 van het rode kruis en 8 van het vlaamse kruis verdeelt over 3 posten.
De Ghor vrachtwagen de badstrandpost naast de catering en de tent van het vlaamse kruis.
De samenwerking is goed bevallen, over twee jaar hopen we de samenwerking uit te kunnen breiden met het vlaamse kruis.

Ook viel het me op hoe  goed we al zijn ingespeeld als rode kruis op de O&V taak.
We hebben gister voor 600 man gezorgd, dat betekent ruim 2300 broodjes en meer dan 5000 bekertjes drinken appels etc.

Alle lof voor de medewerkers van het rode kruis /vlaamse kruis en alle andere mensen die geholpen hebben op deze dag.