Rescue Vlissingen: Ervaringen, opmerkingen en verhalen...

Auteur Topic: Rescue Vlissingen: Ervaringen, opmerkingen en verhalen...  (gelezen 14565 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 19 augustus 2006, 23:52:22
Ik wil de mensen van de gele sector bedanken dat ze gingen kijken wie van hen de hardste sirene heeft, net toen ik voorlangs liep. Ik hoor ze nu nog af en toe :-\ Toch wint de loodsboot het :P

Tot je dienst hoor. ;D


Karim

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 20 augustus 2006, 02:12:47
Karim, ook jij bedankt je de sirene even aanzette toen je langs me reed, bij plotseling hard geluid krijg ik altijd een soort stuiptreking ::)

Graag gedaan  ;D


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #62 Gepost op: 20 augustus 2006, 09:29:52
Tja, hij zag het echt niet goed hoor. Moest tussen twee dames mee naar het water lopen.  :-X
Maar dat vondt hij vast niet erg die vrouwelijke begeleiding.  ;D

Hahaha ik weet het, heb hem ook al meedere trappen en stoepjes op en af geholpen, weet hoe het voelt om geen diepte te zien ;)
Nurse powerrrrr


Marij

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 23 augustus 2006, 00:36:42
Ik ben weer terug van Lowlands en ik zie dat ons geheim nog steeds bewaard gebleven is. Geweldig.  :D ;D :-X


The Chief

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
  • Geen mooier weer dan brand-weer
Reactie #64 Gepost op: 23 augustus 2006, 01:43:52
Ik ben weer terug van Lowlands en ik zie dat ons geheim nog steeds bewaard gebleven is. Geweldig.  :D ;D :-X

@ Marij,

Ik hoop dat die man met dan ene oog niet dezelfde was als die man met die witte jurk en die rare riem tijdens Lowlands,

Zoja,
Dan moet de Lotusgroep eindelijk haar meerdere erkennen voor wat betreft het overstuur krijgen van Hulpverleners  :-\

Of is dat soms ook geheim ;D

greetz,
The Chief


Karim

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 23 augustus 2006, 03:54:51
Ik heb nog 'n vraagje ('n beetje rare vraag) voor de collega's onder ons die ook door het RK van broodjes en drank enzo voorzien werden vorige week.

In dat hok waar je de broodjes kon halen stond ook zo'n schaal waar in't begin van die kaneelstokjes in zaten, en daarna zaten er van die taaie mini koekjes (leken wel grote pepernoten) in, en die waren eigenlijk best lekker  :P

Toevallig iemand hier die nog weet wat dat waren? dan kan ik eens kijken of ik die hier ook kan krijgen.


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #66 Gepost op: 23 augustus 2006, 10:09:00
Dat waren bitterkoekjes  ze zijn overal te koop ah aldi lidl etc   ;)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #67 Gepost op: 23 augustus 2006, 10:14:29
Ook lekker in de puddig met een beetje rum  :D


Marij

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 23 augustus 2006, 13:04:44
@ Marij,

Ik hoop dat die man met dan ene oog niet dezelfde was als die man met die witte jurk en die rare riem tijdens Lowlands,

Of is dat soms ook geheim ;D

greetz,
The Chief


Dat is niet geheim, maar ik weet het gewoon niet. Ik vraag me dat ook af. Het zou zomaar kunnen dat het dezelfde persoon is. Het was tenslotte best een engerd, die met dat ene oog.   ;D


Karim

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 23 augustus 2006, 14:28:05
Dat waren bitterkoekjes  ze zijn overal te koop ah aldi lidl etc   ;)

ahaaa, dus dat zijn bitterkoekjes.   Maar ze waren helemaal niet bitter.....  :D ;D

'k had wel 's gehoord van bitterkoekjespudding maar had ze nog nooit "los" gezien.

Goed, op naar de supermarkt dus.  ;D