Om half 9 vertrokken. Met z'n 2en, uiteindelijk met z'n 7en aangekomen (hoe we het doen.. ). De eerste heli helaas gemist maar we hebben de SAR L'warden de de Seaking Kokseide mooi zien landen. Even kennisgemaakt met Firechief P, was ook heel gezellig.. . En toen de boulevard opgegaan, met Stephan wedstrijdje gedaan mooie meiden op de chip vastleggen (ik won.. ) en Dennie bijna zien omvallen met z'n 50-500mm-lens. Verders Karim nog stuk of 20 x op de foto gezet en even praatje gemaakt met de collegae van de plaatselijke reddingsbrigade. Verder nog wat platen geschoten van voertuigen en boten. Bij de einddemo toch nog maar mooi weten te regelen (Bedankt Pieter, 't was geweldig! ) dat ik mee kon varen, heb tijdens de demo op de Winifred Lucy Verkade-Clark gevaren wat natuurlijk prachtig was. Veel platen geschoten van vooral de snelle boot van de brandweer Terneuzen die ff kwam spelevaren (de foto's komen naar jullie toe! ). Toen droge kleren aangetrokken en teruggegaan naar huis. Onderweg wat gegeten en enorm gelachen. Kortom, succes! Volgende keer weer.
hoho, het dik gedrukte stuk moet jij éven herschrijven!!!
mijn verslagje komt morgen, maar mijn reisverslagje dump ik nu alvast... hebben we dat dramatische stuk iig gehad.
Rond half 10 stopten er 2 auto's voor m'n huis, een van dennie en een van een maatje van dennie. met de mededeling van dennie: mijn auto zit vol, je kan met de ander meerijden. Bleek een vette subaru impreza te zijn
niet erg!!! okey, heenreis goed verlopen.
toen de terugreis... rond kwart over 10 ofzo gingen ik, stephan en jeffrey weg van de bbq. (was ernstig gezellig!!!) oké, ff een eindje lopen naar de bushalte. bedoeling was om de bus van half 11 te pakken, en zo naar het station te gaan waar we (wat later de laatste trein bleek te zijn) de trein van 9 voor 11 te pakken naar dordrecht. dus wij liepen zo, kwam de bus voorbij... bus gemist
oké, wat nu? ff naar huis gebeld hoe laat de laatste trein ging, bleek dat dus die van 9 voor 11 te zijn! ofterwijl, laatste trein gemist!!! sta je daar, op zo'n eiland
Nja, via een secret deal die totaal ruim 90 euro heeft gekost ben ik nu 10 minuten geleden thuis gekomen...
moraal van dit verhaal: blijf niet te lang hangen bij de bbq
(het inhoudelijke verhaal komt morgen)