Rescue Vlissingen: Ervaringen, opmerkingen en verhalen...

Auteur Topic: Rescue Vlissingen: Ervaringen, opmerkingen en verhalen...  (gelezen 14558 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #20 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:33:55
Ik moet zeggen, de catering was uitstekend.


-- HdK --

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:34:29
Hallo Allemaal,

Ook ik kan dan niet achterblijven om een reactie te plaatsen. Aller eerst wil ik de organisatie bedanken voor deze in mijn ogen "Super dag". Het weer zat mee, de sfeer was goed. En daar komt nog eens bij dat we heel weinig slachtoffers hebben gehad. Dus dat is mooi meegenomen. Ook de demo's waren super. Maar een van de leukste dingen vond ik dat ook het vlaamse kruis aanwezig was. Mooi even wat ervaringen enzo kunnen delen.

En natuurlijk wil ik iedereen bedanken die deze dag tot een groot succes heeft helpen maken. BEDANKT allemaal.

Groeten,

Henk


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #22 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:43:51
Een klein berichtje uit het Limburgse. Wij zijn gisteren om 08:00 vertrokken naar vlissingen en moet zeggen was wel meer dan de moeite waard. Heb zeer zeker genoten van diverse demo's en natuurlijk de voertuigen. Vondt het alleen jammer dat het nieuwe voertuig van de Kmar er niet was ( die met de oplegger ).  ;)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #23 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:46:37
ik vond het ook onwijs leuk. vanavond als ik terug kom van me drukke dag programma zal ik de fotos en het verslag evenetjes maken. heb nu even geen tijd


tot snel
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 17 augustus 2006, 11:51:55
Ik vond het erg leuk georganiseerd, mede door mijn super goede chauffeur (Jeroen!) en Bram (de tomtom) kwamen wij tegelijk met de E-One Chrashtender en de 13-180 aan. Even gezocht naar een gratis parkeerplekje, gevonden in de woonwijk. 2 minuten lopen van de boulevard.  Erg veel foto's gemaakt, nog enkele forumleden gezien en / of gesproken. Zeer leuk georganiseerd, alles goed in elkaar overlopend. (Kon alleen geen toiletten vinden :-\) Vooral de E-One wekte veel ontzag bij de mensen (ramen er uit spuiten enzo...)
Verder super leuke dag, mooi weer, goede sfeer!

Zeer enerverende terugreis gehad, op een gegeven moment bij Leidschendam kwam er een hoop herrie onder de auto vandaan, bleek de complete achterdemper er af te hangen. Wij gestopt, veiligheidshesjes aan, ff gekeken, en toen toch de ANWB gebeld. Die kwamen binnen 15 minuten en we gingen er met een sportief geluidje weer vandoor.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #25 Gepost op: 17 augustus 2006, 12:16:07
Het was een super leuke dag, en het weer was ook uitstekend  8)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #26 Gepost op: 17 augustus 2006, 12:35:51
;D  ;D Ja laten we dit maar onder ons houden.  :-X  ;D   ;D

Jullie vragen er zo onderhand wel om hoor.... ???

WAT VALT ER GEHEIM TE HOUDEN  ---
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #27 Gepost op: 17 augustus 2006, 12:38:05
Jullie vragen er zo onderhand wel om hoor.... ???

WAT VALT ER GEHEIM TE HOUDEN  ---

Dat gaat het best bewaarde geheim ooit worden. :-X :-[


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #28 Gepost op: 17 augustus 2006, 12:38:14
alles vertellen graag  8) ;D ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #29 Gepost op: 17 augustus 2006, 12:45:55
Jullie vragen er zo onderhand wel om hoor.... ???

WAT VALT ER GEHEIM TE HOUDEN  ---

 ;D Ik ben bang dat dit echt geheim zal moeten blijven, anders is die persoon een beetje verdrietig  ;D