Brandweer Alkemade - Opendag - Roelofarendsveen - Zuidholland. 07-04-2007

Auteur Topic: Brandweer Alkemade - Opendag - Roelofarendsveen - Zuidholland. 07-04-2007  (gelezen 1972 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Het is een beetje laat en weinig info maar de brandweer Alkemade houdt aanstaande zaterdag een opendag in Roelofarendsveen.

http://www.brandweerja.nl/php/foto.php?tabel=nieuws&id=236&foto=nieuws_2007-03-26&id2=3

Verdere info ontbreekt (mij) nog!


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jwpots

  • Gast
Het is een beetje laat en weinig info maar de brandweer Alkemade houdt aanstaande zaterdag een opendag in Roelofarendsveen.

http://www.brandweerja.nl/php/foto.php?tabel=nieuws&id=236&foto=nieuws_2007-03-26&id2=3

Verdere info ontbreekt (mij) nog!
Gewoon even verder zoeken op dezelfde website:

http://www.brandweerja.nl/php/?page=archief&id=235

Groet
Johan


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Aha, ik kreeg een mailtje met deze info, meer niet!

In ieder geval, de oude Sjeef van brandweer Aalsmeer is er ook te bewonderen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Nieuwsarchief
Open dag brandweer op zaterdag 7 april
Op zaterdag 7 april houdt de brandweer Alkemade-Jacobswoude een open dag voor iedereen. Op en rond de Wilgenstraat in Roelofarendsveen zal van 11.00 uur tot 16.00 uur de brandweer zich presenteren. Zo zijn alle voertuigen en bijna alle vaartuigen te zien en is er een ladderwagen. Ook zal een flink aantal historische voertuigen worden opgesteld en met sommige oude brandweerwagens kan een rondje worden meegereden! Alle brandweerposten doen mee en een aantal verzorgen om 11:30, 13:00, 14:00 en 15:30 uur een demonstratie over technische hulpverlening. Hier is dan te zien hoe iemand uit een voertuig kan worden īgekniptī. Ook is er een auto waarin je ondersteboven kunt worden gezet. De kunst is dan om je te bevrijden.
De preventiemedewerkers hebben een stand waar veel informatie is te verkrijgen over de veiligheid in en om het huis. Ook hier zijn wat demonstraties te zien van kleine blusmiddelen.

Bureau Hartog en Bijl zal informatie geven over reanimatieles en bedrijfshulpverlening. De politie doet ook mee, maar wel in beperkte mate. Er zal een politieboot worden neergezet en een motorfiets, zodat kinderen eindelijk eens de kans krijgen om hierop te zitten.

De brandweer hoopt u te ontmoeten op (paas)zaterdag 7 april!

Maandag 26 maart 2007


jwpots

  • Gast
Een indruk van de open dag in Roelofarendsveen







Groet
Johan


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
En op de onderste foto ben ik te zien, bij de politieboot met die blauwe rugzak  :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !