Bijzondere voorrangsvoertuigen gezien, wie weet er meer van?

Auteur Topic: Bijzondere voorrangsvoertuigen gezien, wie weet er meer van?  (gelezen 4171 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Gepost op: 13 augustus 2006, 17:17:05
Hallo mede forum leden,

Vandaag heb ik een vier tal voorangsvoertuigen gezien maar weet niet in welke sector ik ze moet plaatsen.

2x Volvo v70 (wit/grijs) met op het dak twee ronde zwaailampen + twee tonige hoorn, beide wagen hadden geen striping

Volvo s80 met blauwe kentekenplaat, ronde zwaailamp en taxi bordje met de star of life erop.
Ford galaxy met eveneens een blauwe kentekenplaat, ronde zwaailamp en taxi bordje met de star of life erop.


Ben nieuwsgierig of iemand meer weet..




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2006, 17:20:48
Waarschijnlijk donorvervoer.

Ik geloof dat het bedrijf een eigen website heeft, weer alleen niet meer welke.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2006, 17:43:48
Wat dat ook niet van Medilance?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2006, 18:28:03
Waar heb je ze gezien? Het lijken mij de voertuigen van Alain's Taxiservice uit Leiden (zitten op de begane grond in een hoekpandje van een flatgebouw aan de Smaragdlaan 90 in Leiden), die worden ingezet voor Eurotransplant (donororganentransport). Alain's Taxiservice rijdt door heel West-Nederland. In Groningen zit ook nog een taxibedrijf wat voor Eurotransplant in Noord-Nederland rijdt en in Maastricht rijdt Taxi Brull voor Zuid-Nederland. Alain's Taxiservice heeft geen website, dat bedrijf in Groningen in elk geval wel (met foto's van de voertuigen voor het donororgaantransport).
greetz,  Enrique


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2006, 19:31:35
@ Enrique

Beide volvo v70's reden vlak naar elkaar over de adlansdyk in Leeuwarden en sloegen op het Oostergoplein de van Harixmabrug over de stad uit.
Overige twee voertuigen stonden bij de ingang van de SEH van het Medisch Centrum Leeuwarden.

Gr.
Marc


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2006, 19:33:51
@JVO,

Laatste twee voertuigen die ik heb gezien, de galaxy en die volvo S80 konden heel goed van dat bedrijf zijn waar jij de link van noemt. De volvo s80 had namelijk ook een oranje fluor streep op de bumper.


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2006, 16:29:46
@JVO,

Laatste twee voertuigen die ik heb gezien, de galaxy en die volvo S80 konden heel goed van dat bedrijf zijn waar jij de link van noemt. De volvo s80 had namelijk ook een oranje fluor streep op de bumper.

http://www.taxipoll.nl/rhtranspl1.jpg

http://www.taxipoll.nl/shaseat01.jpg