Nieuwe ladderwagen kazerne Osdorp (Amsterdam)

Auteur Topic: Nieuwe ladderwagen kazerne Osdorp (Amsterdam)  (gelezen 11532 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 23 januari 2007, 21:09:48
hij staat ook al op de uitruk las ik

Ron-Almere

• Gast
Reactie #31 Gepost op: 24 januari 2007, 19:41:03
hoe doen ze dat in regio van willem dan?

In Amsterdam heet dat een sectie.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 24 januari 2007, 21:05:15
In Amsterdam heet dat een sectie.

Bij de politie? Als het goed is word er in de uitrukdienst gewoon gepraat over het uitrukgebied. Maarja, maakt niks uit.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 24 januari 2007, 22:07:35
Vraag eens aan oudere collega's van je. Die zullen je vertellen wat sectie's zijn. ;) Bijv. Robbie de K
Btw, stond jij vorige week vrijdag bij dat waterongeval op de prov.weg richting Driemond foto's te maken?

Robin Hundman

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2007, 06:24:27
Vraag eens aan oudere collega's van je. Die zullen je vertellen wat sectie's zijn. ;) Bijv. Robbie de K
Btw, stond jij vorige week vrijdag bij dat waterongeval op de prov.weg richting Driemond foto's te maken?

Ik ben geen collega (ja jeugdbrandweer ;D ;)). Maar ik doe de site van Kazerne Willem en BVBASD met de brandweer samen,
als ik in Amsterdam ben maak ik wel foto's van inzetten. Maar vorige week was ik dat niet, misschien iemand van de duikwagen.
Ik vraag het wel even na of ze dat vroeger sectie noemden (niet dat ik je niet geloof hoor  ;)).

jor

• Forum gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 19 februari 2007, 19:43:31
En ook Anton heeft de nieuwe Mercedes in gebruik!

13:32:22 19-02-07  BR 1 BRAND KLEINE INZET (Incidentnet: 2) EGELDONK ZO [ 542 557 ]

Bij deze melding kwam vanmiddag de nieuwe AL 557 (Ladder Anton) met toeters en bellen voorbij.
Er staat bij de P2000-berichten nog geen C achter. Wellicht is nog niet iedereen opgeleid voor het afhijsen, of is de ladder daar nog niet helemaal klaar voor.

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #36 Gepost op: 19 februari 2007, 19:57:34
vraagje voor de Amsterdam kenners:
blijven die leuke Iveco ladders in reserve staan of gaan ze verdwijnen? Toch jammer, vooral de Iveco ladder zonder striping vind ik altijd erg mooi (al is 't vaker op foto's dan in t 'echt'  :-X).

Robin Hundman

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 19 februari 2007, 20:00:49
En ook Anton heeft de nieuwe Mercedes in gebruik!

13:32:22 19-02-07  BR 1 BRAND KLEINE INZET (Incidentnet: 2) EGELDONK ZO [ 542 557 ]

Bij deze melding kwam vanmiddag de nieuwe AL 557 (Ladder Anton) met toeters en bellen voorbij.
Er staat bij de P2000-berichten nog geen C achter. Wellicht is nog niet iedereen opgeleid voor het afhijsen, of is de ladder daar nog niet helemaal klaar voor.

Klopt, gister was hij ook al in gebruik.

Oud ladder Anton staat nu op Willem omdat Ladder Willem naar het bedrijf is ivm wat problemen,
normaal krijgt Willem dan de reserve ladder, maar die was ook al kapot, dus nu is het oud ladder Anton, pfff  ;).

Robin Hundman

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 19 februari 2007, 20:02:15
vraagje voor de Amsterdam kenners:
blijven die leuke Iveco ladders in reserve staan of gaan ze verdwijnen? Toch jammer, vooral de Iveco ladder zonder striping vind ik altijd erg mooi (al is 't vaker op foto's dan in t 'echt'  :-X).

Oud ladder Willem (zo'n grote Iveco) blijft gewoon als reserve ladder. Wat er gebeurt met oud ladders Osdorp en Anton, geen idee.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #39 Gepost op: 25 februari 2007, 20:14:45
Hierbij wat plaatjes  ;)

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !