Open Dag Brandweer en Politie Diemen 9 september

Auteur Topic: Open Dag Brandweer en Politie Diemen 9 september  (gelezen 1501 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Gepost op: 21 augustus 2006, 17:32:01
Ook dit jaar is weer het jaarlijkse Diemer festijn, waarbij naast kermis er een feesttent is met elke avond optredens van diverse artiesten, waaronder Gerard Joling en Wolter Kroes :) Op zaterdag 9 september de laatste dag van de feestweek houd de brandweer Diemen een open dag in de brandweerkazerne. Er is dan de mogelijkheid tot het openknippen van een auto, er is een kamer met rook en alle voertuigen zijn te bezichtigen. Het wordt weer een heus festijn in Diemen!


Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


fotoro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2006, 13:51:23
Hallo,

Is hier al iets meer over bekend? Ik zie op de website van het Diemer Festijn nog geen informatie over een open dag van brandweer en politie.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2006, 23:00:33
Nee, maar ik heb van de brandweer gehoord dat het er wel is en op de posters die overal in het dorp hangen stond het ook volgens mij. Dus het gaat gewoon door. Het is vooral gezelligheid en de wagens zijn te bezichtigen, en er zijn wat kleine demo's. Komt er iemand nog langs en het o zo mooie Diemen? ;) :D
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #3 Gepost op: 8 september 2006, 10:25:50
Is er al wat meer bekend m.b.t. tot de opendag van de Diemense Politie? Op de website is er namelijk helemaal niks over te vinden:

Zaterdag 9 september:
09.00 uur Kramen- en vrijmarkt
10.00 uur Demonstraties Diemer Gymnastiekvereniging
10.45 uur Gemeentedag op het voor- en achterplein van het gemeentehuis. Thema: Rembrandt
10.00 uur Kermis
12.00 uur Superbingo
20.15 uur Optreden Muziekvereniging Tubantia (bij brandweergarage)
20.30 uur Lampionnenoptocht


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #4 Gepost op: 8 september 2006, 14:07:27
Is er al wat meer bekend m.b.t. tot de opendag van de Diemense Politie? Op de website is er namelijk helemaal niks over te vinden:

Zaterdag 9 september:
09.00 uur Kramen- en vrijmarkt
10.00 uur Demonstraties Diemer Gymnastiekvereniging
10.45 uur Gemeentedag op het voor- en achterplein van het gemeentehuis. Thema: Rembrandt
10.00 uur Kermis
12.00 uur Superbingo
20.15 uur Optreden Muziekvereniging Tubantia (bij brandweergarage)
20.30 uur Lampionnenoptocht


Nee, de Politie weet ik weinig over. Ik denk dat het weer zoals vorig jaar is, en dat is niets. Er staat een bus van Werving buiten met een klein standje met posters en pennen voor kinderen. Vorig jaar mocht ik wel even de plot bezoeken, maar dat was heel kort en dat was een uitzondering.

Brandweer is vooral leuk voor kinderen; voertuigen te bezichtigen, spuiten op een houten huis. Ook is er een kamer met rook, waar je de weg moet vinden en open knippen van een voertuig.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl