Politieacademie Voertuigen

Auteur Topic: Politieacademie Voertuigen  (gelezen 54663 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #90 Gepost op: 31 maart 2010, 13:27:01
Dus de rijopleiding-golfjes bij het PTO worden niet ingezet voor de BROA van studenten?

PTO+ politie trainingscentrum over-amstel(naast de manage, tussen de A2 en de A10 in).

gr
Mike

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #91 Gepost op: 1 april 2010, 00:54:24
In Apeldoorn staat er nog wel een stuk of 5 Golf+(jes). Zelfs nog drie oude Vectra's. Zie ze in principe ook niet gebruikt worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #92 Gepost op: 1 april 2010, 15:27:49
In Apeldoorn staat er nog wel een stuk of 5 Golf+(jes). Zelfs nog drie oude Vectra's. Zie ze in principe ook niet gebruikt worden.

Das opvallend, ik heb er laatst nog in gereden: een week met de Golf+ en nog een enkele dag met een Vectra  ::)

Jim1

• Forum gebruiker
Reactie #93 Gepost op: 2 april 2010, 01:47:21
Dus de rijopleiding-golfjes bij het PTO worden niet ingezet voor de BROA van studenten?
Niet meer. Die werden 'vroeger' gebruikt voor de VRO. Eigenlijk geen idee waar ze nu voor worden gebruikt.
Misschien voor collega's die niet van de School voor Politiekunde (zoals het tegenwoordig heet) af komen maar in het korps wel moeten rijden in opvallende voertuigen (korte VRO of gewone VRO)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #94 Gepost op: 2 april 2010, 13:27:34
Niet meer. Die werden 'vroeger' gebruikt voor de VRO. Eigenlijk geen idee waar ze nu voor worden gebruikt.
Misschien voor collega's die niet van de School voor Politiekunde (zoals het tegenwoordig heet) af komen maar in het korps wel moeten rijden in opvallende voertuigen (korte VRO of gewone VRO)

Wanneer iemand zakt voor zijn gewone BROA word er bijles gegeven. Dit gebeurd óf in voertuigen van de Academie, van een extern ingehuurd bedrijf (die met de gele voertuigen) of met eigen voertuigen van het korps (met dubbele bediening).

Maarre ... misschien kan dit even afgesplitst worden?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #95 Gepost op: 11 april 2010, 17:08:27
Heeft iemand toevallig foto's van ME-voertuigen van de politieacademie? Ben met wat modelletjes bezig, maar heb er bijna geen foto's van...
greetz,  Enrique

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #96 Gepost op: 11 april 2010, 18:29:00
Heeft iemand toevallig foto's van ME-voertuigen van de politieacademie? Ben met wat modelletjes bezig, maar heb er bijna geen foto's van...

Hier ook nog maar even dan ;)

Dienst: Politieacademie
Standplaats: Hoogerheide(?)
Roepnummer: Bravo 1.01
Soort voertuig: ME CoWa
Merk & type: Mercedes-Benz 614D
Bijzonderheden: verlengd chassis

Geen idee of BP-PX-24 ook van de NPA is...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #97 Gepost op: 11 april 2010, 19:22:20
Als het goed is is ook de BP-PX-24 van de Politieacademie inderdaad. Die gaat in 1:87 vereeuwigd worden. Mocht iemand er geen foto van hebben, maar wel weten of er aan de achterkant nog ergens POLITIE staat, dan hoor ik het ook graag.  8)
greetz,  Enrique

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #98 Gepost op: 11 april 2010, 19:39:07
En de 27-BH-NS? (AE sprinter) Ook van de NPA?

Ik heb nog wel deze foto voor je, van eerder genoemd manschappenvoertuig.

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #99 Gepost op: 11 april 2010, 19:41:10
Dank! En als het goed is, is die Sprinter niet van de Politieacademie, maar van Midden- en West-Brabant, maar 100% zeker weet ik dat niet...
greetz,  Enrique