Vrachtautobrand A29 - Numansdorp 24-08-'06.

Auteur Topic: Vrachtautobrand A29 - Numansdorp 24-08-'06.  (gelezen 6876 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #20 Gepost op: 26 augustus 2006, 16:33:46
Ehm de officier is daar voor ook gepiept dus. ;)

Nou volgens mij is er niks aangetroffen hoor.  :-X

Zie website brandweer sommelsdijk maar, alleen staat hij daar volgens mij onder donderdag  ;)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 27 augustus 2006, 11:15:04
Nou volgens mij is er niks aangetroffen hoor.  :-X

Zie website brandweer sommelsdijk maar, alleen staat hij daar volgens mij onder donderdag  ;)

De officier is daarna ook gealarmeerd dus ik weet niet wat ze aan het uitspoken zijn daar.....


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #22 Gepost op: 27 augustus 2006, 11:28:59
Blurren Karim ;). Het met Photoshop (of welk programma dan ook) vervagen van vlakdelen (in dit geval de gezichten van de brandweermensen. Blijkbaar bedoeld om ze onherkenbaar te maken. Ik zie de noodzaak daarvan niet in.
Nee ik ook niet. :-X


N9213Q

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 27 augustus 2006, 12:34:01
Blurren Karim ;). Het met Photoshop (of welk programma dan ook) vervagen van vlakdelen (in dit geval de gezichten van de brandweermensen. Blijkbaar bedoeld om ze onherkenbaar te maken. Ik zie de noodzaak daarvan niet in.

Goedendag iedereen,

hier ga ik éénmalig op reageren:

ik fotografeer al geruime tijd met plezier voornamelijk politie voertuigen en alles wat er verder voor mijn lens komt. En de nadruk ligt bij mij op voertuigen en niet op personen. Tevens heb ik in het verleden ruimschoots uitgelegd waarom ik privacy belangrijk vindt en ik voel op dit moment even niet de behoefte om dit nu niet wéér te doen, ik ben immers geen casetterecorder. Tevens neigt de discussie weer deze kant uit te gaan. Daarom heb ik terstond het besluit genomen om even niet meer actief deel te nemen aan dit forum. Mijn account met het daarbij behorende lampje blijven gewoon zichtbaar dus juich niet te vroeg :P, maar foto's en reacties blijven voorlopig uit. Ook op dit bericht.   ---

Met vriendelijke groet,

N9213Q.

On topic.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #24 Gepost op: 27 augustus 2006, 16:01:21
Goedendag iedereen,

hier ga ik éénmalig op reageren:

ik fotografeer al geruime tijd met plezier voornamelijk politie voertuigen en alles wat er verder voor mijn lens komt. En de nadruk ligt bij mij op voertuigen en niet op personen. Tevens heb ik in het verleden ruimschoots uitgelegd waarom ik privacy belangrijk vindt en ik voel op dit moment even niet de behoefte om dit nu niet wéér te doen, ik ben immers geen casetterecorder. Tevens neigt de discussie weer deze kant uit te gaan. Daarom heb ik terstond het besluit genomen om even niet meer actief deel te nemen aan dit forum. Mijn account met het daarbij behorende lampje blijven gewoon zichtbaar dus juich niet te vroeg :P, maar foto's en reacties blijven voorlopig uit. Ook op dit bericht.   ---

Met vriendelijke groet,

N9213Q.

On topic.



wauw, mooie foto's. vanaf viaduct gemaakt?

Mooie foto's zeg. Ik kreeg m ook op men pieper..brand best..

Kijk, nou krijgen we goede fotograven aan de 112 handel  :P


Mooie foto's, super

(...)

Mooie platen! 13Q!

Zulke repo's mag je zeker vaker gaan maken!! Helemaal TOP!!

 :D

Volgens mij zijn er meer mensen die erg positief over jou foto's zijn dan 'negatief'. Ik zou zo zeggen, gewoon negeren en doorgaan met mooie foto's maken (en op het forum zetten.... :D ;D ;) )!!!