Voertuigbranden - Rotterdam-Oost 2006

Auteur Topic: Voertuigbranden - Rotterdam-Oost 2006  (gelezen 18340 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 5 november 2006, 10:06:38
Weet iemand een manier om alle voertuigbranden van dit jaar in Rotterdam boven water te krijgen... :) Dan zet ik ze ff in google earth!  ;)
www.alarmeringen.nl -> even registreren en dan kan je zoeken in de alarmeringsdatabase.  ;)
343, never forget.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #41 Gepost op: 5 november 2006, 14:29:53
Weet iemand een manier om alle voertuigbranden van dit jaar in Rotterdam boven water te krijgen... :) Dan zet ik ze ff in google earth!  ;)

Dat bestand kan je verkopen aan de recherche, scheelt hun weer werk ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 5 november 2006, 14:47:55
www.alarmeringen.nl -> even registreren en dan kan je zoeken in de alarmeringsdatabase.  ;)

Helaas krijg ik dan heel NL.... :-X

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 5 november 2006, 14:48:26
Dat bestand kan je verkopen aan de recherche, scheelt hun weer werk ;)

Ik denk dat die dat al gedaan hebben... ;D ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 5 november 2006, 15:28:25
Overzichtje vanaf februari 2006:

05-02-2006 04.24 TS321 (Tankautospuit Metaalhof) 1 Naardermeer 161 Rotterdam (kleine brand: ja)

05-02-2006 07.04 TS311 (Tankautospuit Bosland) TS221 (Tankautospuit Frobenstraat) 1 Terbregseplein Rotterdam Voertuigbrand

(...)

Ik heb bovenstaand rijtje er ingezet. alleen mis ik nu wel de rest van rijnmond.. :)

Christian010

• Senior gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 5 november 2006, 16:31:40
Ik ben daar ook eigenlijk wel benieuwd naar of er een archief bestaat van p2000 alarmeringen geselecteerd op kazerne of plaats.

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 5 november 2006, 20:31:14
Ik heb bovenstaand rijtje er ingezet. alleen mis ik nu wel de rest van rijnmond.. :)

gaan we die autobranden op de snelwegen meetellen.. die zullen niet aangestoken zijn  hoor  ;D ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 5 november 2006, 20:49:22
gaan we die autobranden op de snelwegen meetellen.. die zullen niet aangestoken zijn  hoor  ;D ;D

je weet het niet hè.........  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #48 Gepost op: 5 november 2006, 21:36:01
je weet het niet hè.........  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

moeten er gekke dingen gebeuren.  ;D ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 30 december 2006, 18:58:01
http://www.ad.nl/rotterdam/oost/article950244.ece

Autopyromaan lijkt gestopt

OMMOORD/ZEVENKAMP Opschudding afgelopen zomer in Zevenkamp en Ommoord. In een tijdsbestek van twee maanden werden er 22 branden gesticht. Het merendeel daarvan betrof auto’s.

De politie heeft de zaak in onderzoek, maar heeft de dader tot dusver nooit gevonden. ,,Het onderzoek is niet afgesloten, maar het is ook niet zo dat we er een team van vijftien man op hebben zitten,’’ zegt een woordvoerster van de politie.

De allereerste brand was aan de Barbizonlaan op 11 juli. Dit bedrijventerreintje ligt weliswaar nog net in Capelle, maar schuurt tegen Zevenkamp aan. Niet veel later was het weer raak op het bedrijventerrein. Daarbij ging onder meer een gloednieuwe auto van een leasemaatschappij in vlammen op.

Meest in het oog springend waren de branden bij de Sinclair Lewisplaats in Ommoord. In een nacht vlogen maar liefst zeven auto’s in brand.

De politie postte onder meer op bij de Barbizonlaan. Wat opviel was dat de branden vooral in de weekenden en ’s nachts werden gesticht. Ondanks het nachtelijke recherchewerk wist de politie niet één of meerdere brandstichters te betrappen, simpelweg ook omdat de branden sinds het tweede weekend van september ophielden. De autopyromaan lijkt gestopt met zijn werk.