Mooie en leuke composities

Auteur Topic: Mooie en leuke composities  (gelezen 110742 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #300 Gepost op: 10 januari 2008, 22:05:18
Chaos compleet in Amsterdam

Op de achtergrond Autospuit Osdorp, voorgrond VZA 13-169 en twee politie Golfjes.

Chaos compleet Aalsmeer

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

PH-PXA

• Senior gebruiker
Reactie #301 Gepost op: 1 februari 2008, 10:13:59
Foto van een bezoek uit 2005 op rotterdam airport bij de ll2

greetz

roy

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #302 Gepost op: 8 februari 2008, 11:28:41
Stond nog op mn PC.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #303 Gepost op: 8 februari 2008, 12:59:22
Vraagje.

Die Opel Astra's, in welke functie rijden die? Ik kom ze namelijk (ondanks de secundaire striping) erg vaak tegen met toeters en bellen. OVD-p ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #304 Gepost op: 8 februari 2008, 15:23:40
De teamchef en operationeel coördinator (OC) rijden daar ook wel mee. Ook de wijkagent maakt meestal gebruik van een secundair gestriped voertuig (hier in Nieuwerkerk althans).

Ik kom ze namelijk (ondanks de secundaire striping) erg vaak tegen met toeters en bellen.

Ze rijden inderdaad geregeld met OGS. Ik vind het dan ook nergens op slaan dat ze secundair gestriped zijn.
De wagens zijn niet voor ondersteunende diensten in gebruik (zoals facilitaire dienst).

In de rest van Nederland zijn wagens met deze functie ook gewoon primair gestriped.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

brielle

• Gast
Reactie #305 Gepost op: 8 februari 2008, 17:05:22
wat was daar eigelijk aan de hand...?

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #306 Gepost op: 8 februari 2008, 18:04:10
De teamchef en operationeel coördinator (OC) rijden daar ook wel mee. Ook de wijkagent maakt meestal gebruik van een secundair gestriped voertuig (hier in Nieuwerkerk althans).

Ze rijden inderdaad geregeld met OGS. Ik vind het dan ook nergens op slaan dat ze secundair gestriped zijn.
De wagens zijn niet voor ondersteunende diensten in gebruik (zoals facilitaire dienst).

In de rest van Nederland zijn wagens met deze functie ook gewoon primair gestriped.
hier in twente rijden opel meriva's rond met 1 halogeen flitsertje op het dak.. deze ben ik ook wel een aantal keer tegen gekomen met prio1...  meestal staan ze bij ongelukken ed met blauw lampje aan voor afzetting..

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #307 Gepost op: 9 februari 2008, 00:56:26
Die foto is van afgelopen zomer. Was een hei-machine die ff een hij-paal door een transport gasleiding heen jaste  :o
Daar werd toen GRIP afgekondigd en moest een woonwijk ontruimd worden. Vandaar ook de hoeveelheid aan auto`s.

Wat betreft de Astra`s, die worden idd wat Maarten zegt in Hollands Midden gebruikt voor de OC`s. Verder word hij ook wel eens door de teamchefs wijkagenten en voor een klusje oid gebruikt. Worden idd ook wel eens ingezet voor prio 1 meldingen als de rest bezet is.

Bij de twee astra`s hier zijn overigens ook de oranje strepen er onlangs opgeplakt ivm de wijziging van de functie van OC. Het enkele blauwe pitje is overigens gebleven.

brielle

• Gast
Reactie #308 Gepost op: 9 februari 2008, 09:48:37
Die foto is van afgelopen zomer. Was een hei-machine die ff een hij-paal door een transport gasleiding heen jaste  :o
Daar werd toen GRIP afgekondigd en moest een woonwijk ontruimd worden. Vandaar ook de hoeveelheid aan auto`s.

HM bedankt voor het antwoorden van mijn vraag O0

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #309 Gepost op: 10 februari 2008, 19:17:07
TS Borne en TS Weerselo tijdens binnenbrand in Saasveld ;) (voor de gemiddelde Nederlander zijn dat waarschijnlijk 3 plaatsnamen waar ze nooit van hebben gehoord :P)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!