Peter,
Ik wil niet belanden in een "welles/Nietes" spel met jou. Ik vind het al genoeg dat je je excuses hebt aangeboden. Maar wel even het volgende (ter lering voor de volgende keer):
Dit moet je toch zelf toegeven dat dit vrij suggestief is. Ik wilde je een PM sturen om mijn standpunt uit te leggen, maar nu je toch gereageerd hebt:
Welsh Medic,
Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om hier suggestief te zijn.. Misschien een ongelukkige timing.. Mijn vraag met die betreffende tekst was uitsluitend uit nieuwsgierigheid hoe het kan dat zo'n situatie zo uit de hand kan lopen.
Geweld tegen hulpverleners, zelf verbaal/of nonverbaal geweld, ben ik absoluut op tegen. En mijn collega's weten donders goed dat ik er als eerste sta, om voor mijn teamgenoten en andere hulpverleners op te komen.
Bepaald gedrag van mensen moet direct worden opgelost.. Dat betekend echter niet .. Dat we in de evalutie elkaar geen kritische vragen mogen stellen.. Ik vind zelfs dat we die moeten stellen. Juist om er met elkaar van te leren..
Misschien is mijn timing ongelukkig geweest.. Ik vind het jammer dat het bij jou overgekomen is als kritiek naar de betreffende ambu-team..
Ik ben er niet om ambulancehulpverleners af te zeiken. Ik ben in enkele zaken wat kritisch en heb een duidelijke mening, maar ik probeer ten alle tijde altijd zeer respectvol te blijven..
Maar je bent het hopelijk ook met me eens, dat een forum niet bedoeld is om met elkaar ja en amen te roepen. En dat kritische vragen ook hier mogen.. ..