hee hallo,\
ook binnen onze afdeling werken we met een comercieel tarief en een niet commercieel tarief. denk er wel altijd bij dat je werkt met vrijwilligers. Als het dan voor een commmercioele inzet gaat denk dan na of je vrijwilligers daar wel inzet voor willen geven en of ze er wel bij passen.
Zo was er laatst tijdens het wk voetbal bij ons in uden een aanvraag binnen gekomen voor hulpverleners. op de markt in de stad zou een levensgroot beeldscerm geplaatst worden waarop de wedtsrijden live werden uitgezonden, dit midden tussen de kroegen in(was wel erg gezellig overigens).
de vraag die wij toen hadden was of deze inzet wel geschikt was en binnen de doelgroep viel van de rode kruis vrijwilligers. mijn rode kruis collega's zijn goed opgeleid als bekwame ehbo-ers maar alcohol en drugs daar hebben ze geen ervaring in.
Als rode kruis hebben we de aanvraag toen niet aangenomen omdat wij vonden dat dit niet meer onder het rode kruis viel. de plaatselijke ehbo-vereniging heeft het toen op zich genomen terwijl ik liever had gehad dat hiervoor een bedrijf voor waas ingehguurd met hulpverleners ervaren en opgeleid voor dit soort evenementen(je ziet deze personen vaak actief bij house party's)
de vraag is dus uiteineleijk ook naast het uurloon dat je vraagt, welk doel wil ik er mee berreiken en kan ik het wel aan met mijn hulpverleners.
succes jessica