Bommelding - Eindhoven 11-09-2006

Auteur Topic: Bommelding - Eindhoven 11-09-2006  (gelezen 4753 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

McFozzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 174
  • OBM + AHBM-Preventie
Reactie #10 Gepost op: 13 september 2006, 13:09:46
ASTEN – De politie van Asten heeft dinsdagmorgen omstreeks 7.30 uur in de berm van verkeersplein Het Ei van Ommel een 23-jarige Pool zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. Hij voldeed aan het signalement dat onder de politiemensen was verspreid, voortgekomen uit onderzoek van de politie naar een man die maandagmiddag onder verdachte omstandigheden drie tassen in een bus van het openbaar vervoer zou hebben achter gelaten op het busstation in Eindhoven.

Een surveillance-eenheid trof de man dinsdagmorgen aan de N279 in Asten aan. Op het politiebureau bleek al snel dat de verdachte reiziger geestelijk in de war was. Uit onderzoek concludeerde de GGD en het GGzE dat de man geestelijk in de war was geraakt omdat hij al een aantal dagen geen medicijnen had ingenomen.

De Pool verklaarde met de bus te willen reizen, maar dat hij op het moment van instappen stemmen in zijn hoofd hoorde die zeiden dat hij de bus uit moest gaan. De man had hierbij dus geen kwade bedoelingen. Hij is vrijwillig opgenomen en gaat morgen voor behandeling terug naar Polen


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 13 september 2006, 13:10:35
Nou weet ik dat ik meer in het blauwe dan in het rode zit, maar moet je dat nou zo inwrijven Palmpie???  :P

Eh...wat is WGS?  :-[ :P ;)
Wandelgangen informatiesysteem. Ook bekend als WIS.... Als ik het goed heb.  :P


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #12 Gepost op: 13 september 2006, 17:51:32
Wandelgangen informatiesysteem. Ook bekend als WIS.... Als ik het goed heb.  :P


;) ;)  ;D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #13 Gepost op: 13 september 2006, 21:35:44
Wandelgangen informatiesysteem. Ook bekend als WIS.... Als ik het goed heb.  :P

Aha, ja, daar (het brandweer WGS/WIS) is ons intranet nog niet op aangesloten....
greetz,  Enrique