Ambulancebeurs Apeldoorn 2006

Auteur Topic: Ambulancebeurs Apeldoorn 2006  (gelezen 22680 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #140 Gepost op: 30 oktober 2006, 11:52:07
die man prate engels wat daar bij stond ik begon nederlands te praten tegen die vent
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #141 Gepost op: 30 oktober 2006, 12:31:58
was een engelse bouwer die een standaard engels voertuig maakt op een 5 tons sprinter chassis. was met name door vdp uitgenodigd met oog op de totaal andere aanpak van brancard waarbij je niets meer tilt en met een hydraulische lift/achterdeur werkt. waarbij ze een 5tons chassis gebruiken om zoveel procent aan capaciteit over te hebben ipv overbelasting zoals bij ons bij veel auto's het geval blijkt.


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #142 Gepost op: 25 november 2006, 15:06:20
Ale het was weer intersant he ik ben de zaterdag geweest. Ik op de nieuwe sprinter van Vissser ben ik verzot over het algemeen was het weer eens een top beurs.Wat ik wel jammer vond is dat Terberg (ANS) geen volledige ambulance kon voorstellen zijn er mensen die weten of deze al op de weg is en zijn er daar foto(s van, anders zijn ze altijd bij mijn welkom ( siegie.cindy@telenet.be)

Zelf heb ik ook wat foto's gemaakt die binnen jammer genoeg niet zo gelukt waren je kan ze terug vinden op mijn site onder Album. http://www.ziekenwagen.be

Gr Siegie
Ambulancier ambulancedienst Turnhout